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Subject
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Preis-Absatz-Funktion 98 Price response function 86 Theorie 55 Theory 54 Schätzung 28 Estimation 27 Preismanagement 26 Pricing strategy 26 Deutschland 20 Germany 18 Oligopol 13 Oligopoly 12 Preiselastizität 12 Consumer behaviour 11 Konsumentenverhalten 11 Preisrigidität 11 Price elasticity 10 Price stickiness 10 USA 10 United States 10 Spieltheorie 9 Preis 8 Game theory 7 Gleichgewichtstheorie 6 Lebensmitteleinzelhandel 6 Marketing management 6 Marketingmanagement 6 Preisbildung 6 Preisdifferenzierung 6 Duopol 5 Duopoly 5 EU-Staaten 5 Equilibrium theory 5 Marktforschung 5 Price discrimination 5 Region 5 Risiko 5 Willingness to pay 5 Zahlungsbereitschaftsanalyse 5 2002-2005 4
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Online availability
All
Free 15 Undetermined 5
Type of publication
All
Book / Working Paper 53 Article 45
Type of publication (narrower categories)
All
Working Paper 30 Arbeitspapier 28 Graue Literatur 27 Non-commercial literature 27 Article in journal 23 Aufsatz in Zeitschrift 23 Aufsatz im Buch 20 Book section 20 Hochschulschrift 13 Thesis 10 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 2 Bibliografie enthalten 1 Bibliography included 1 Case study 1 Fallstudie 1 Guidebook 1 Lehrbuch 1 Ratgeber 1
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Language
All
German 54 English 43 Swedish 1
Author
All
Dossche, Maarten 6 Heylen, Freddy 6 Van den Poel, Dirk 6 Hruschka, Harald 5 Albers, Sönke 3 Crawford, Gregory S. 3 Deer, Lachlan 3 Dierkes, Stefan 3 Müller, Holger 3 Rogge, Rolf 3 Smith, Jeremy 3 Steglich, Mike 3 Sturgeon, Paul 3 Bauer, Hans H. 2 Chwolka, Anne 2 Erichson, Bernd 2 Fettes, Werner 2 Hornig, Stephan O. 2 Jahnke, Hermann 2 Kaas, Klaus Peter 2 Kocabiyikoglu, Ayse 2 Mellouli, Taïb 2 Meyer, Matthias 2 Popescu, Ioana 2 Probst, Markus 2 Puu, Tönu 2 Rost, Martin 2 Stefanescu, Catalina 2 Tscheulin, Dieter K. 2 Weber, Anett 2 Adler, Jost 1 Agliari, Anna 1 Allenby, Greg M. 1 Arikan, Emel 1 Arnold, Bernhard 1 Backhaus, Klaus 1 Balderjahn, Ingo 1 Bartels, Patrick 1 Bieker, Kai Jürgen 1 Bilstein, Frank 1
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Institution
All
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar 1 Erasmus Research Institute of Management 1
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All
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF 5 Diskussionsbeiträge zu Wirtschaftsinformatik und Operations Research 3 Working paper series 3 Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung 2 Diskussionsarbeit 2 Economics letters 2 Faculty & research / Insead : working paper series 2 Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge 2 Journal of business economics : JBE 2 Oligopoly dynamics : models and tools ; [from a conference held at the Centre for Regional Science (CERUM) at Umeå University, Sweden, 17 - 18 June 2001] 2 Tübinger Diskussionsbeiträge 2 Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc. 2 A discussión 1 Absatzwirtschaft, Ausgabe 11/2000, S.62-68 1 Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik 1 Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim 1 Bank of Japan working paper series 1 Beiträge aus dem Institut für Statistik und Ökonometrie der Universität Hamburg 1 Berichte aus der Betriebswirtschaft 1 Betriebswirtschaftliche Aspekte lose gekoppelter Systeme und Electronic Business 1 Betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge 1 Controlling-Theorie 1 DUV / Wirtschaftswissenschaft 1 Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung 1 Das professionelle 1 x 1 1 Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven 1 Die Betriebswirtschaft : DBW 1 Discussion paper / Centre for Economic Policy Research 1 Discussion paper / Universität Bielefeld, Fakultät für Wirtschaftswissenschaften 1 E-Commerce : Netze, Märkte, Technologien ; mit 33 Tabellen 1 ERIM report series research in management 1 Econometrica : journal of the Econometric Society, an internat. society for the advancement of economic theory in its relation to statistics and mathematics 1 Economic theory and its history : essays in honour of Neri Salvadori 1 Ekonomisk debatt 1 Europäische Hochschulschriften / 5 1 Gabler Edition Wissenschaft 1 Gabler Edition Wissenschaft / Hallesche Schriften zur Betriebswirtschaft 1 Globalisation : effects on enterprises, employment and government : Tagungsband zur INFER-Jahrestagung 1999 1 Handbook of pricing research in marketing 1 Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele 1
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Source
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ECONIS (ZBW) 90 USB Cologne (EcoSocSci) 5 EconStor 2 USB Cologne (business full texts) 1
Showing 1 - 50 of 98
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Why the kinked demand curve may still be useful
Galles, Gary M.; Sexton, Robert L. - In: The European journal of the history of economic thought 28 (2021) 4, pp. 559-576
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The regulation of public service broadcasters : should there be more advertising on television?
Crawford, Gregory S.; Deer, Lachlan; Smith, Jeremy; … - 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011745107
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The regulation of public service broadcasters : should there be more advertising on television?
Crawford, Gregory S.; Deer, Lachlan; Smith, Jeremy; … - 2017
Increased competition for viewers' time is threatening the viability of public-service broadcasters (PSBs) around the world. Changing regulations regarding advertising minutes might increase revenues, but little is known about the structure of advertising demand. To address this problem, we...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011752324
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The regulation of public service broadcasters : should there be more advertising on television?
Crawford, Gregory S.; Deer, Lachlan; Smith, Jeremy; … - 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011817362
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Paralyzed by fear : rigid and discrete pricing under demand uncertainty
Ilut, Cosmin L.; Valchev, Rosen; Vincent, Nicolas - 2016
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Using kinked budget sets to estimate extensive margin responses : evidence from the social security earnings test
Gelber, Alexander M.; Jones, Damon; Sacks, Daniel W.; … - 2017
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Product differentiation, kinked demand and collusion
D'Agata, Antonio - In: Economic theory and its history : essays in honour of …, (pp. 287-295). 2016
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Preisoptimierung bei nichtlinearen Preis-Absatz-Funktionen
Adler, Jost; Scheiben, Carolin - In: Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; … 45 (2016) 10, pp. 522-529
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Pricing and revenue management : the value of coordination
Kocabiyikoglu, Ayse; Popescu, Ioana; Stefanescu, Catalina - 2011 - Rev. vers. of 2010/83/DS
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009356132
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Pricing and revenue management with stochastic demand : coordinated versus hierarchical approaches
Kocabiyikoglu, Ayse; Popescu, Ioana; Stefanescu, Catalina - 2010
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The Kinked Demand Curve and Price Rigidity : Evidence from Scanner Data
Dossche, Maarten - 2010
This paper uses scanner data from a large euro area retailer. We extend Deaton and Muellbauer's Almost Ideal Demand System to estimate the price elasticity and curvature of demand for a wide range of products. Our results support the introduction of a kinked (concave) demand curve in general...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013137355
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Modeling price response from store sales: the roles of store heterogeneity and functional flexibility
Weber, Anett - 2015
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Befragungsbasierte Methoden zur Ermittlung von Preisresponsefunktionen : Preisbereitschaft oder Kaufbereitschaft?
Müller, Holger; Voigt, Steffen; Erichson, Bernd - 2009
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Pricing and inventory control policies for perishable products
Sainathan, Arvind (contributor) - 2008 - Rev.
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Phillips correlation and trend inflation under the kinked demand curve
Shirota, Toyoichiro (contributor) - 2007
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The kinked demand curve and price rigidity: evidence from scanner data
Dossche, Maarten; Heylen, Freddy; Van den Poel, Dirk - 2006
This paper uses scanner data from a large euro area retailer. We extend Deaton and Muellbauer's Almost Ideal Demand System to estimate the price elasticity and curvature of demand for a wide range of products. Our results support the introduction of a kinked (concave) demand curve in general...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011506621
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The kinked demand curve and price rigidity : evidence from scanner data
Dossche, Maarten; Heylen, Freddy; Van den Poel, Dirk - 2006
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The kinked demand curve and price rigidity : evidence from scanner data
Dossche, Maarten; Heylen, Freddy; Van den Poel, Dirk - 2006
This paper uses scanner data from a large euro area retailer. We extend Deaton and Muellbauer's Almost Ideal Demand System to estimate the price elasticity and curvature of demand for a wide range of products. Our results support the introduction of a kinked (concave) demand curve in general...
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Can prices be insensitive to unit cost variations? : a game-theoretic alternative to the kinked demand curve explanation
Stamatopoulos, Giorgos; Vlassis, Minas - In: Economics letters 116 (2012) 1, pp. 89-91
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009632761
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Collusive price rigidity under price-matching punishments
Garrod, Luke - In: International journal of industrial organization 30 (2012) 5, pp. 471-482
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009658140
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Preiserhöhungen erfolgreich im Markt durchsetzen
Schmidt, Manfred - In: Jahrbuch Markentechnik 8 (2011/12), pp. 75-88
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008737139
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Setting price or quantity : depends on what the seller is more uncertain about
Padmanabhan, V. T.; Tsetlin, Ilia; Van Zandt, Timothy - In: Quantitative marketing and economics : QME 8 (2010) 1, pp. 35-60
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003958895
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Methoden zur Schätzung von Preis-Absatz-Funktionen
Steiner, Winfried J.; Weber, Anett - In: Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für … 39 (2010) 1, pp. 121-128
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003923065
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The kinked demand curve and price rigidity : evidence from scanner data
Dossche, Maarten; Heylen, Freddy; Van den Poel, Dirk - In: The Scandinavian journal of economics 112 (2010) 4, pp. 723-752
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008988557
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Optimal pricing and inventory decisions when individual customer preferences are explicitly modelled
Wilson, John G.; Sorochuk, Craig - In: International journal of revenue management : IJRM 3 (2009) 2, pp. 119-132
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003839920
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Measurement of own- and cross-price effects
Liu, Qing; Otter, Thomas; Allenby, Greg M. - In: Handbook of pricing research in marketing, (pp. 61-75). 2009
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003819666
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Eine Fallstudie zur Produktionsprogrammplanung unter Einbeziehung von Preis-Absatz-Funktionen und Lernkurveneffekten unter Verwendung der Modellierungssprache CMPL
Steglich, Mike; Schleiff, Thomas; Rogge, Rolf; … - 2009
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003861877
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The estimation of a price-response-function for the economic evaluation of medical services : the case of PET/CT-examinations for preventive cancer screening
Drevs, Florian - In: Public and nonprofit marketing, (pp. 66-82). 2009
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003865292
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Competition and price variation when consumers are loss averse
Heidhues, Paul; Kőszegi, Botond - In: The American economic review 98 (2008) 4, pp. 1245-1268
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003770093
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Ermittlung von Preisbereitschaften und Preisabsatzfunktionen
Voeth, Markus; Niederauer, Christian - In: Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, …, (pp. 1073-1095). 2008
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003573378
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Produktionsprogrammplanung unter Einbeziehung von Preis-Absatz-Funktionen und Lernkurveneffekten
Mellouli, Taïb; Rogge, Rolf; Steglich, Mike - 2008
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003743112
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Marketing-Mix-Controlling mit dem Dorfman-Steiner-Theorem : eine Anwendung aus dem Bereich langlebiger Gebrauchsgüter
Janocha, Michael - 2008
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003760366
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Produktionsprogrammplanung unter Einbeziehung von Preis-Absatz-Funktionen und Lernkurveneffekten
Mellouli, Ta¤ib; Rogge, Rolf; Steglich, Mike - 2008
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10004930525
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Informationsaustausch und trotzdem Wettbewerb? Unternehmensverhalten bei Nachfrageunsicherheit
Hornig, Stephan O. - 1999
Unternehmen müssen nicht immer Kollusionsabsichten verfolgen, wenn sie untereinander Informationen austauschen. Dieser Beitrag zeigt, daß bei Nachfrageunsicherheit auch strikt kompetitive Konkurrenten private Informationen bezüglich ihrer Nachfragebedingungen preisgeben. Dies läßt sich in...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010305090
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Single period combined inventory and pricing models
Arikan, Emel; Fichtinger, Johannes; Jammernegg, Werner - In: Management logistischer Netzwerke : …, (pp. 179-199). 2007
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003417447
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Empirische Befunde der experimentellen Preisforschung : Wirkung der Transaktionskonsequenz und materieller Anreize auf das Entscheidungsverhalten in Kaufsimulationen
Müller, Holger - 2007
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The kinked demand curve and price rigidity : evidence from scanner data
Dossche, Maarten (contributor); Heylen, Freddy (contributor) - 2006
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Regeln für die Allokation eines Marketing-Budgets auf Produkte oder Marktsegmente
Albers, Sönke - 1996
In der Literatur hat man das im Marketing bedeutende Problem der Verteilung einer knappen Ressource, von der eine Umsatzwirkung ausgeht, auf Produkte oder Marktsegmente dadurch zu lösen versucht, daß man die Parameter vorher spezifizierter Umsatzreaktionsfunktionen statistisch schätzt und...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011744441
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Das Bietpreismodell zur Ermittlung von Preis-Absatz-Funktionen
Bauer, Hans H.; Grether, Mark; Neumann, Marcus M. - In: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung 51 (2005) 3, pp. 287-305
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003217462
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Die werbefreie Tagespresse - medienökonomische Illusion oder (Management-)Alternative der Zukunft?
Rau, Harald - In: Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien, (pp. 185-202). 2005
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003203413
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Optimale Nutzungspreise für Online-Zeitungen
Schulze, Timo - 2005 - 1. Aufl.
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10002678238
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Laborgestützte Experimente in der Preisforschung : eine vergleichende Analyse preisorientierter Kaufsimulationen
Müller, Holger - 2005
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Break Even-Analyse und Risiko : eine kapitalmarkttheoretische Analyse
Dierkes, Stefan - In: Journal of business economics : JBE 75 (2005) 7/8, pp. 717-738
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10002989558
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Zahlungsbereitschaften für Frischmilch aus der Region : Ergebnisse einer kontingenten Bewertung und einer experimentellen Untersuchung
Schröder, Carsten; Burchardi, Henrike; Thiele, Holger D. - In: Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, … 54 (2005) 5, pp. 244-257
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003023303
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Praktische Grundlagen für aktives Pricing : optimale Preisgestaltung für mehr Absatz, größere Kundenzufriedenheit und höhere Erträge
Düssel, Mirko - 2005 - 1. Aufl., 1. Dr
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009011728
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Potentiale der Regionalvermarktung bei Frischmilch
Thiele, H. D.; Schröder, C.; Burchardi, H. - In: Vorträge zur Hochschultagung 2005 der Agrar- und …, (pp. 113-122). 2005
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003094669
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Conjointanalytische Präferenzmessungen zur Prognose von Preisreaktionen : eine empirische Analyse der externen Validität
Backhaus, Klaus; Brzoska, Lars - In: Die Betriebswirtschaft : DBW 64 (2004) 1, pp. 39-57
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10001900666
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The kinked demand curve revisited
Sen, Debapriya - In: Economics letters 84 (2004) 1, pp. 99-105
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10002095875
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Ein empirischer Vergleich von Instrumenten zur Erhebung von Zahlungsbereitschaften
Sattler, Henrik; Nitschke, Thomas - In: Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche … 55 (2003) 4, pp. 364-381
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10001762399
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OR und Umweltschutzpolitik am Beispiel von Preis-Absatz-Relationen im Verkehrssektor
Liesegang, Günter - In: Quantitative Modelle und nachhaltige Ansätze der …, (pp. 45-54). 2003
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10001708808
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