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Year of publication
Subject
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Vortragstechnik 280 Public speaking skills 190 Kommunikation 40 Präsentation 39 Communication 38 Ratgeber 34 Internal communication 27 Interne Kommunikation 27 Arbeitsgruppe 26 Team 26 Visualisierung 23 Führungskräfte 22 Managers 22 Rhetorik 20 Konferenz 19 Conference 18 Führungskraft 17 Rhetoric 17 Moderation 14 Deutschland 13 Germany 11 Erfolgsfaktor 10 Führungsstil 10 Gesprächsführung 10 Leadership style 10 Management 10 Occupational qualification 10 Qualifikation 10 Success factor 10 Unternehmen 9 Öffentlichkeitsarbeit 9 Public relations 8 Language 7 Project management 7 Projektmanagement 7 Sprache 7 USA 7 United States 7 Zielgruppe 7 Leadership 6
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Online availability
All
Undetermined 29 Free 10
Type of publication
All
Book / Working Paper 219 Article 62
Type of publication (narrower categories)
All
Ratgeber 57 Guidebook 46 Article in journal 37 Aufsatz in Zeitschrift 37 Aufsatz im Buch 24 Book section 24 Lehrbuch 15 Textbook 14 Graue Literatur 11 Non-commercial literature 11 Arbeitspapier 8 Working Paper 8 Hochschulschrift 6 Handbook 5 Handbuch 5 Case study 4 Fallstudie 4 Thesis 4 Aufsatzsammlung 3 Collection of articles of several authors 3 Sammelwerk 3 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 1 Einführung 1 Fallstudiensammlung 1 Loseblattausgabe 1 Mehrbändiges Werk 1 Multi-volume publication 1 Nachschlagewerk 1 Reference book 1 Reprint 1 Systematic review 1 Zitatensammlung 1 Übersichtsarbeit 1
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Language
All
German 139 English 123 Undetermined 20
Author
All
Lehmann, Günter 5 Thiele, Albert 5 Sickel, Christian 4 Wagner, Alexander F. 4 Adler, Ronald B. 3 Beebe, Steven A. 3 Bens, Ingrid 3 Biehl-Missal, Brigitte 3 Blankespoor, Elizabeth 3 Elmhorst, Jeanne Marquardt 3 Hartmann, Martin 3 Hendricks, Bradley E. 3 Hierhold, Emil 3 Kirsch, Jürgen 3 Mentzel, Wolfgang 3 Miller, Gregory S. 3 Mottet, Timothy P. 3 Ruhleder, Rolf H. 3 Sachsenmeier, Ingeborg 3 Siddons, Suzy 3 Steul-Fischer, Martina 3 Vora, Sejal 3 Wachtel, Stefan 3 Alteneder, Andreas 2 Anderson, Chris 2 Antonakis, John 2 Blum, Karl 2 Demmerle, Christina 2 Dixon, Lynda Dee 2 Dzielinski, Michal 2 Dzieliński, Michał 2 Egger, Richard 2 Etzel, Stefanie 2 Fenley, Marika 2 Friedrich, Gustav W. 2 Frisch, Bob 2 Greene, Cary 2 Gröschel, Uta C. 2 Hess, Michael 2 Hüthig, Stefanie 2
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden 2 Springer-Verlag GmbH 2 Carl Hanser Verlag 1 Community of European Management Schools 1 Erich-Schmidt-Verlag <Berlin> 1 Euro-Institut 1 Harvard Graduate School of Business Administration 1 IGI Global 1 Institute of Personnel and Development <London> 1 National Bureau of Economic Research 1 Nomos Verlagsgesellschaft 1 UVK Verlagsgesellschaft mbH 1 Uni-Taschenbücher GmbH 1 Verlag Dr. Kovač 1 Verlag Franz Vahlen 1 Verlagsgruppe Handelsblatt <Düsseldorf> 1 Versus Verlag 1 Westfälische Wilhelms-Universität Münster 1 Wiley-VCH 1
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Published in...
All
SpringerLink / Bücher 4 Forum EIPOS 3 Handelsblatt 3 Harvard business review : HBR 3 Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 3 Journal of business communication : JBC 3 The Jossey-Bass business & management series 3 Arbeitshefte Führungspsychologie 2 British journal of management : BJM 2 Creating success 2 Edition Bankmagazin 2 HRM-Dossier 2 Kontext- und Numerosity-Effekte bei Versicherungen : experimentelle Ergebnisse zu ausgewählten Fragestellungen 2 Language and communication at work : discourse, narrativity, and organizing 2 Praxishandbuch Personalentwicklung : Instrumente, Konzepte, Beispiele 2 Springer eBook Collection / Business and Economics 2 Strategy & leadership : a publication of Strategic Leadership Forum 2 20 minute manager series 1 A BK life book 1 A FranklinCovey book 1 A Productivity Press book 1 American economic journal / Microeconomics : a journal of the American Economic Association 1 An essential knowledge resource 1 Arbeitsberichte der Hochschule für Wirtschaft FHNW 1 Arbeitspapier 1 Aus Pädagogik und Unterrichtstechnik 1 AutoUni-Schriftenreihe 1 BRZ : Zeitschrift für Bilanzierung und Rechnungswesen ; Monatszeitschrift für die betriebliche Praxis 1 Beck kompakt 1 Beltz Weiterbildung 1 Berufsstrategie 1 Bibliothek der Mediengestaltung 1 Bibliothek der Mediengestaltung – Basisset Mediengestaltung 1 Bizinfo (Blace) : časopis iz oblasti ekonomije menadžmenta i informatike 1 Briefcase books series 1 Business-Training 1 Coaching im 21. Jahrhundert : kritische Bilanz und zukünftige Herausforderungen in Wissenschaft und Praxis 1 Controller 1 Croatian review of economic, business and social statistics : CREBSS 1 Data analytics applications 1
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Source
All
ECONIS (ZBW) 209 USB Cologne (EcoSocSci) 71 RePEc 1
Showing 1 - 50 of 281
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Importance of presentation skills in contemporary business
Vuković, Milovan; Urošević, Snežana; … - In: Bizinfo (Blace) : časopis iz oblasti ekonomije … 13 (2022) 1, pp. 87-93
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013342095
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Presentation skills of business and economics students: cluster analysis
Ćurlin, Tamara; Pejić Bach, Mirjana; Miloloža, Ivan - In: Croatian review of economic, business and social … 6 (2020) 2, pp. 27-42
Presentation skills are one of the most important tools that are required on numerous occasions in education and business. In most of the business and economics colleagues, presentation skills are taught as part of the curriculum, of at least several courses. Therefore, it could be expected that...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012417542
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Winning the room : creating and delivering an effective data-driven presentation
Franks, Bill - 2022
"This book focuses on common errors that people make when presenting technical data. These errors are magnified when presenting to non-technical audiences. Note that "presenting" in this case applies to both the written/visual presentation one might prepare and to how a person would verbally...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012632012
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Business-Rhetorik für Hochschulabsolvent:innen
Schäfer, Harald J.; Schäfer, Burkhard - 2022 - 2., überarbeitete und erweiterte Auflage
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Business communication today
Bovée, Courtland L.; Thill, John V. - 2021 - Fifteenth edition, global edition
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Improving student presentation skills using asynchronous video-based projects
Namin, Aidin; Ketron, Seth C.; Kaltcheva, Velitchka D.; … - In: Journal of management education : the official … 45 (2021) 6, pp. 987-1010
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012660540
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Words matter? : gender disparities in speeches, evaluation and competitive performance
Nguyễn Huyền Thị Thanh - 2021
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Straight Talkers and Vague Talkers : The Effects of Managerial Style in Earnings Conference Calls
Dzieliński, Michał - 2017
Managers conducting earnings conference calls display distinctive styles in their word choice. Some CEOs and CFOs are straight talkers. Others, by contrast, are vague talkers. Vague talkers routinely use qualifying words indicating uncertainty, such as "approximately", "probably", or "maybe"....
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012455256
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Straight Talkers and Vague Talkers : The Effects of Managerial Style in Earnings Conference Calls
Dzieliński, Michał - 2017
Managers conducting earnings conference calls display distinctive styles in their word choice. Some CEOs and CFOs are straight talkers. Others, by contrast, are vague talkers. Vague talkers routinely use qualifying words indicating uncertainty, such as “approximately”, “probably”, or...
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Straight talkers and vague talkers : the effects of managerial style in earnings conference calls
Dzielinski, Michal; Wagner, Alexander F.; Zeckhauser, … - 2017
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Straight talkers and vague talkers : the effects of managerial style in earnings conference calls
Dzielinski, Michal; Wagner, Alexander F.; Zeckhauser, … - 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011669359
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Die Kunst der Online-Moderation : Tools, Ideen und Tipps für die erfolgreiche Umsetzung
Gerstbach, Ingrid - 2020
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Die Moderationsmethode : ein Praxisleitfaden
Wesely, Sabine - 2016
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011561907
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Führen durch Sprache : Leadership und die Macht der Worte
Egger, Richard - 2019
Was man mit Sprache bewirken kann -- Mit der Sprache handeln -- Führen – ein anthropologisches Grundphänomen -- Menschen fördern -- Menschen fordern -- Anderen etwas erklären -- Menschen begeistern -- Sich zeigen -- Im Gespräch überzeugen -- Menschen zusammenführen -- Stellung nehmen --...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012402348
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The power of data storytelling
Vora, Sejal - 2019
The first-of-its-kind book on data story telling set in the Indian context by an Indian author. The Power of Data Storytelling is a book that aims to solve the classic dilemma of-How do I make company data interesting and present it in the form of a great data story for today's time-crunched...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013208306
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The Power of Data Storytelling
Vora, Sejal - 2019
Cover -- Contents -- Preface -- Acknowledgements -- Introduction: We Are All Storytellers -- 1 Stories Bring Data to Life -- 2 The Essence of Data Storytelling -- 3 Getting to the Core -- 4 Planning Is Everything -- 5 The Quick Fix -- 6 Making Good Stories Great! -- 7 Writer to Storyteller -- 8...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012032255
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Serious work : Meetings und Workshops mit der Lego® Serious Play® Methode moderieren : mit bewusster Inkompetenz
Blair, Sean; Rillo, Marko - 2019
Cover -- Zum Inhalt/Über die Autoren -- Impressum -- Titel -- Inhaltsverzeichnis -- Eine Botschaft aus der Zukunft -- Vorbemerkung -- Die Autoren -- Danksagung -- Einleitung -- Kapitel 1: Unterstützen und Begleiten - die Grundhaltung partizipativer Führung -- Partizipative Führung -- Kapitel...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012032514
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The tao of dialogue
Lawrence, Paul; Hill, Sarah - 2019
Contemporary writers position 'dialogue' at the heart of change theory, but what do we mean by 'dialogue'? The Tao of Dialogue explains through story what dialogue means, and how to leverage dialogic principles in managing relationships within the workplace. Accessible and innovative, The Tao of...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012101465
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Develop your presentation skills : how to inspire and inform with clarity and confidence
Theobald, Theo - 2019 - Fourth edition
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012014034
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Wissenschaftliche Arbeiten : zielwirksam verfassen und präsentieren, Ergebnisse publizieren und umsetzen
Lehmann, Günter - 2019 - 7., überarbeitete und erweiterte Auflage
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012016782
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Data analytics : effective methods for presenting results
Samaddar, Subhashish (ed.); Nargundkar, Satish (ed.) - 2019
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Agilität und Kommunikation : agile Kommunikation und Kommunikation im agilen Kontext
Demarmels, Sascha - 2019
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011910721
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Präsentation : Konzeption - Design - Medien
Bühler, Peter; Schlaich, Patrick; Sinner, Dominik - 2019
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The power of data storytelling
Vora, Sejal - 2019
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Führen durch Sprache : Leadership und die Macht der Worte
Egger, Richard - 2019
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011982557
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Impact of investor presentations on share prices : evidence from DAX 30 companies from 2010-2012
Breu, Christopher; Schönbohm, Avo; Löcher, Markus - 2015
The purpose of this article is to explore the market reactions and determinants to 180 investor presentations by the German DAX 30 companies illustrating half-year and year-end results from 2010 to 2012. Therefore, an event study is conducted. In line with previous studies, the article finds...
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Fun Learning Activities: The Antidotes of Anxiety in Public Speaking Classroom
Lin, Evelyn Yeap Ewe; Azmi, Noor Hafiza Nor; Razak, Ili … - In: International Journal of Asian Social Science 4 (2014) 2, pp. 170-176
This study seeks to find out if a series of fun learning activities conducted in a public speaking classroom is effective to lower anxiety level among students. In accordance with this, the current study was conducted employing a one-group pre-test and post-test experimental design. These tests...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010883723
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Strategic communication at work : the impact paradigm
Lennard, Diane - 2018
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Vom Lehrenden als Führenden zum Lehrenden als Moderator : mit innovativen Lehr- und Lernmethoden Interdisziplinarität und Praxisnähe verwirklichen
Bode, Jürgen; Nimmerfroh, Maria-Christina - In: Nachhaltiges Wirtschaften im digitalen Zeitalter : …, (pp. 219-231). 2018
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011848612
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Presentation planning and media relations for the pharmaceutical industry
Lidstone, John - 2018
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011850478
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Das Münster-Konzept : vom Business-Problem zur Management-Entscheidung
Kett, Ingo; Becker, Stefan - 2018
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011864254
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Facilitating with ease! : core skills for facilitators, team leaders and members, managers, consultants and trainers
Bens, Ingrid - 2018 - 4th edition
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011718180
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Investigation and analysis of public speaking skills of engineers using DMAIC path
Mehta, Nikhil Kewalkrishna; Purushothaman, Diana P.; … - In: International journal of business excellence 15 (2018) 1, pp. 40-65
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011954185
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Der Effekt der Präsentationsform auf die Prognosefähigkeit frühzeitiger Konzepttests : empirische Analysen unter Berücksichtigung des objektiven und subjektiven Konzeptverständniss...
Buff, Philipp - 2018
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Perceptions and Price : Evidence from CEO Presentations at IPO Roadshows
Blankespoor, Elizabeth - 2017
This paper examines the relation between cognitive perceptions of management and firm valuation. We develop a composite measure of investor perception using 30-second content-filtered video clips of initial public offering (IPO) roadshow presentations. We show that this measure, designed to...
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Rhetorik für Finanz-Manager : Auftritt und Wirkung in der Finanzwirtschaft
Etzel, Stefanie - 2017
Dieser Band aus der Edition BANKMAGAZIN untersucht den öffentlichen Auftritt in der Finanzbranche. Schwerpunkt ist die Wirkungsanalyse von Rede und Antwort unter rhetorischen Gesichtspunkten: Welche Botschaften senden die Auftritte von Spitzenkräften der Kreditwirtschaft aus? Ob Präsentation...
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Auf den Punkt: Präsentationen pyramidal strukturieren : Erfolgreicher kommunizieren mit klaren Botschaften und ergebnisorientierter Struktur
Schoof, Axel; Binder, Karin - 2017 - 2., überarbeitete Auflage
Pyramidale Strukturen lösen das heutige Präsentationsdilemma. Präsentationen müssen auf den Punkt kommen. Inhalte sind komplex. Empfänger haben wenig Zeit und wollen Ergebnisse. Pyramidale Kommunikation orientiert sich am Ergebnis, nicht dem Weg dorthin. Das Ergebnis steht am Anfang,...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012403591
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The 21st century meeting and event technologies : powerful tools for better planning, marketing and evaluation
Lee, Seungwon; Boshnakova, Dessislava; Goldblatt, Joe - 2017
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011505075
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Perceptions and price : evidence from CEO presentations at IPO roadshows
Blankespoor, Elizabeth; Hendricks, Bradley E.; Miller, … - In: Journal of accounting research 55 (2017) 2, pp. 275-327
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Kompendium der Zitate für Unternehmer und Führungskräfte : über 5000 Aphorismen für Reden und Texte im Management
Forschelen, Bert (compiler) - 2017
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Rhetorik für Finanz-Manager : Auftritt und Wirkung in der Finanzwirtschaft
Etzel, Stefanie - 2017
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Die Wirkung der Produktpräsentation auf die Abschlussentscheidung und die Entscheidungszufriedenheit bei Versicherungsprodukten
Kirsch, Jürgen; Steul-Fischer, Martina - In: Kontext- und Numerosity-Effekte bei Versicherungen : …, (pp. 15-32). 2017
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How does the presentation of insurance products influence consumers' purchase decisions and decision satisfaction? : experimental results
Kirsch, Jürgen; Steul-Fischer, Martina - In: Kontext- und Numerosity-Effekte bei Versicherungen : …, (pp. 33-81). 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011901096
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Storytelling mit Daten : die Grundlagen der effektiven Kommunikation und Visualisierung mit Daten
Nussbaumer Knaflic, Cole - 2017
Präsentieren Sie nicht einfach nur Ihre Daten. Machen Sie eine Geschichte daraus! Storytelling können Sie lernen, vor allem wenn es um die Visualisierung von Daten geht. Mit diesem Buch schauen Sie hinter die üblichen Werkzeuge zur Visualisierung mit dem Ziel, an die Wurzeln quantitativer...
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Kommunikation - Erfolgsfaktor in der Medizin : Teamführung, Patientengespräch, Networking & Selbstmarketing
Kutscher, Patric P.; Seßler, Helmut - 2017 - 2. Auflage
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Erlebnis Inszenierte Digitale Moderation : wertschätzende Partizipation in großen Gruppen
Michalski, Ulrike; Gehlert, Oliver; Tandler, Peter; … - In: Events und Erlebnis : Stand und Perspektiven der …, (pp. 263-286). 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011738957
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The benefit of power posing before a high-stakes social evaluation
Cuddy, Amy J. C.; Wilmuth, Caroline A.; Carney, Dana R. - 2012
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Getting the Message Across : Using Slideware Effectively in Technical Presentations
Faroult, Stéphane - 2016
Create memorable presentations on technical and complex topics in slideware such as Microsoft PowerPoint and Apple’s Keynote for Mac. Learn good pacing and rhythm as well as judicious use of special effects. Whether the goal is to help a sale or to educate, and whether the final delivery is a...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012396344
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Strategic communication in business and the professions
O'Hair, Dan; Friedrich, Gustav W.; Dixon, Lynda Dee - 2016 - Eighth edition
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011398193
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Examining entrepreneurs' presentation effectiveness in generating stakeholder interest : observations from the medical device industry
Latham, Scott F.; Tello, Steven F. - In: Journal of small business management : JSBM ; a joint … 54 (2016) 1, pp. 85-101
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