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Year of publication
Subject
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Messebeteiligung 127 Trade fair participation 127 Messe 44 Trade fair 44 Deutschland 38 Germany 38 Marketing management 31 Marketingmanagement 31 Messe <Wirtschaft> 19 B-to-B-Marketing 17 Business-to-business marketing 17 Marketing 12 Event sector 11 Veranstaltungswirtschaft 11 Erfolgsfaktor 10 Lieferantenmanagement 10 Success factor 10 Supplier relationship management 10 Messemarketing 9 Theorie 9 Theory 9 Event-Marketing 8 Trade fair marketing 8 Consumer behaviour 7 Konsumentenverhalten 7 Event marketing 6 KMU 6 SME 6 Unternehmen 6 Business network 5 Nonprofit marketing 5 Nonprofit-Marketing 5 Public relations 5 Unternehmensnetzwerk 5 Öffentlichkeitsarbeit 5 Brand management 4 China 4 Conjoint analysis 4 Conjoint-Analyse 4 Higher education institution 4
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Online availability
All
Undetermined 12 Free 10
Type of publication
All
Article 80 Book / Working Paper 46 Journal 1
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 40 Aufsatz im Buch 40 Aufsatz in Zeitschrift 40 Book section 40 Graue Literatur 17 Non-commercial literature 17 Hochschulschrift 11 Collection of articles of several authors 8 Sammelwerk 8 Thesis 7 Guidebook 6 Ratgeber 6 Arbeitspapier 5 Working Paper 5 Aufsatzsammlung 4 Bibliografie enthalten 4 Bibliography included 4 Case study 2 Conference proceedings 2 Fallstudie 2 Konferenzschrift 2 Accompanied by computer file 1 Advisory report 1 Amtsdruckschrift 1 Checkliste 1 Elektronischer Datenträger als Beilage 1 Glossar enthalten 1 Glossary included 1 Government document 1 Gutachten 1 Nachschlagewerk 1 Reference book 1 Wörterbuch 1
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Language
All
German 71 English 54 Italian 1 Undetermined 1
Author
All
Kirchgeorg, Manfred 8 Springer, Christiane 4 Weitzel, Günter 4 Bettis-Outland, Harriette 3 Gopalakrishna, Srinath 3 Möser, Nataliya 3 Tafesse, Wondwesen 3 Ueding, Ralf 3 Wiedmann, Klaus-Peter 3 Arnold, Dieter 2 Bernard, Florian 2 Busche, Manfred 2 Danne, Silvia 2 Eichhorn, Peter 2 Ermer, Beatrice 2 Goehrmann, Klaus E. 2 Golfetto, Francesca 2 Jackson, Ulrike 2 Jin, Xin 2 Johnston, Wesley J. 2 Kassubek, Martin 2 Klante, Oliver 2 Knoll, Thorsten 2 Kreuter, Dirk 2 Kästner, Evelyn 2 Müller, Klaus 2 Neven, Peter 2 Prüser, Sven 2 Rinallo, Diego 2 Skallerud, Kåre 2 Spannagel, Rolf 2 Weber, Karin 2 Wolf, Antje 2 Zanger, Cornelia 2 Adams, Russell 1 Alberca Oliver, María del Pilar 1 Baaken, Thomas 1 Barkowski, Dieter 1 Bathelt, Harald 1 Bauer, Thomas 1
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Institution
All
Bremen / Senat 1 Deutschland / Bundesministerium für Wirtschaft und Technologie 1 EMNID GmbH und Co. KG <Bielefeld> 1 Europäische Kommission 1 Forschungsstelle für den Handel Berlin 1 Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung 1 Institut für Congress- und Event-Marktforschung <Berlin; Hamburg> 1 Institut für Marketing <Münster, Westfalen> 1 Springer Fachmedien Wiesbaden 1 Technische Universität Chemnitz / Lehrstuhl Marketing und Handelsbetriebslehre 1 Wissenschaftliche Konferenz Eventforschung <5, 2013, Chemnitz> 1 Workshop Perspektiven für Bremen - über Lissabon und Hannover ins 21. Jahrhundert <1997, Bremen> 1
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Published in...
All
The journal of business & industrial marketing 12 Trade show management : planning, implementing and controlling of trade shows, conventions and events 10 Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms 5 Marketing : vor, während und nach der Messe 5 Events und Messen : Stand und Perspektiven der Eventforschung ; [mit der 5. Wissenschaftlichen Konferenz Eventforschung, die am 25. Oktober 2013 vom Lehrstuhl Marketing und Handelsbetriebslehre der TU Chemnitz veranstaltet wurde ...] 4 Schriften zu Marketing und Management 4 Aufgaben und Ziele der Messen in Deutschland 3 Journal of business-to-business marketing 3 Temporary knowledge ecologies : the rise of trade fairs in the Asia-Pacific region 3 Edition / AUMA 2 Göttinger handwerkswirtschaftliche Studien 2 Ifo-Schnelldienst 2 Ifo-Studien zu Handels- und Dienstleistungsfragen 2 Kompetenztransfer im Investitionsgütermarketing 2 Schauplätze dreidimensionaler Markeninszenierung : innovative Strategien und Erfolgsmodelle erlebnisorientierter Begegnungskommunikation ; Brand Parks, Museen, Flagship Stores, Messen, Events, Roadshows 2 Schriftenreihe Marketing, Management 2 AUMA-Edition 1 Anstöße aus dem Bremer Perspektiven-Labor 1 B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice 1 Berichte aus der Betriebswirtschaft 1 Current issues in international entrepreneurship 1 DUV : Wirtschaftswissenschaft 1 Design Management konkret 1 Discussion paper / Leibniz-Institute of Agricultural Development in Central and Eastern Europe 1 Discussion paper series / IZA 1 Discussion papers / Zentrum für Internationale Entwicklungs- und Umweltforschung, Justus-Liebig-Universität Gießen 1 Edition Messen und Ausstellungen 1 Essentials 1 European journal of marketing : EJM 1 European journal of operational research : EJOR 1 Field guide to case study research in business-to-business marketing and purchasing 1 Forum Deutsche Geschichte 1 GITAM journal of management : a quarterly publication of GITAM Institute of Management 1 Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen 1 Handbuch der Marktforschung 1 ITF-Diskussionspapier 1 Ifo Dresden berichtet 1 Innovatives Markenmanagement 1 Interfaces : the INFORMS journal on the practice of operations research 1 International journal of contemporary hospitality management 1
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Source
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ECONIS (ZBW) 127
Showing 1 - 50 of 127
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Empirische Studie zum Messeverhalten von kleinen und mittleren Unternehmen in Mecklenburg-Vorpommern
Schmallowsky, Katrin; Feuerhake, Christian - 2018
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Messe heute und morgen: eine qualitative Entscheiderstudie zur Messebeteiligung durch Unternehmen der Metropolregion Rhein-Neckar
Schröer, Carsten - 2018 - 1. Auflage
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Disconnect in trade show staffing : a comparison of exhibitor emphasis and attendee preferences
Haon, Christophe; Sego, Trina; Drapeau, Nancy; Sarin, … - In: Industrial marketing management : the international … 91 (2020), pp. 581-595
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012422362
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The development of a curriculum for the introduction to trade show buying
Lovett, Marvin G.; Chi, Yeong Nain; Little, Donna L. - In: Journal of customer behaviour 19 (2020) 2, pp. 127-141
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012299012
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Perspectives of organizers and exhibitors on the performance assessment of exhibitors at an International Travel Fair
Fang, Chin-yi; Ding, Yu-Chun - In: International journal of hospitality management 87 (2020), pp. 1-13
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012241733
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Wissenschaft auf Messen präsentieren : das Messe-Einmaleins für Hochschulen und wissenschaftliche Einrichtungen
Knoll, Thorsten - 2019
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Managing customer engagement at trade shows
Gopalakrishna, Srinath; Malthouse, Edward C.; Lawrence, … - In: Industrial marketing management : the international … 81 (2019), pp. 99-114
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012107698
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An exhibitors perspective : factors affecting selection of industrial trade shows in India and the importance of spot sales
Nayak, Jogendra Kumar - In: Journal of business-to-business marketing 26 (2019) 2, pp. 125-140
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012196276
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Wissenschaft auf Messen präsentieren : das Messe-Einmaleins für Hochschulen und wissenschaftliche Einrichtungen
Knoll, Thorsten - 2019
Dieses essential ist ein praxisorientierter Leitfaden für die Planung und Umsetzung von Messebeteiligungen wissenschaftlicher Einrichtungen und Hochschulen. Beantwortet werden die zentralen Fragen im Rahmen von Messebeteiligungen: Welche Messe ist die richtige? Wie definieren wir die...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012402417
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A three-component framework for trade show performance evaluation
Lin, Yeqiang; Jiang, Jeff; Kerstetter, Deborah - In: Journal of hospitality & tourism research : JHTR ; the … 42 (2018) 6, pp. 855-879
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011917462
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Macroeconomic impact on trade show goals
Adams, Russell; Coyle, Tom; Downey, Clara; Lovett, Marvin - In: The journal of business & industrial marketing 32 (2017) 5, pp. 710-721
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011692496
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A systematic review of the trade show marketing literature : 1980-2014
Tafesse, Wondwesen; Skallerud, Kåre - In: Industrial marketing management : the international … 63 (2017), pp. 18-30
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011730068
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Exploring booth design as a determinant of trade show success
Bloch, Peter H.; Gopalakrishna, Srinath; Crecelius, … - In: Journal of business-to-business marketing 24 (2017) 4, pp. 237-256
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011784954
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Messebeteiligungen kleiner und mittlerer Unternehmen : Herausforderungen und Optimierungsmöglichkeiten
Haag, Patrick - In: Stakeholder im Fokus : Management-Ansätze für …, (pp. 19-47). 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011614229
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Business visits and the quest for external knowledge
Tani, Massimiliano - 2011
This paper contributes to existing work on innovation by studying the determinants of various types of interaction between a firm and its external environment. In particular, it focuses on face-to-face interactions carried out through international business visits. The results indicate that...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009124626
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Messeerfolgskontrolle im Spannungsfeld zwischen Theorie und Praxis : eine empirische Untersuchung zur Messeerfolgskontrolle ausstellender B2B-Unternehmen
Wintjen, Janet; Brockelmann, Kerstin - In: Marken- und Kommunikationscontrolling, (pp. 111-123). 2016
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011573156
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The influence of trade show selection criteria on re-participation intention of exhibitors
Chun, Chang-Suk - In: Journal of international trade & commerce 12 (2016) 1, pp. 65-75
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011795384
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Präferenzen und Investitionsabsichten russischer Agrarmessebesucher : eine conjointanalytische und verhaltenswissenschaftliche Betrachtung
Möser, Nataliya - 2010
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010410099
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Measuring the efficiency of trade shows : a Spanish case study
Alberca Oliver, María del Pilar; … - In: Tourism management : research, policies, practice 47 (2015), pp. 127-137
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010499484
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Integration of RFID and business analytics for trade show exhibitors
Chongwatpol, Jongsawas - In: European journal of operational research : EJOR 244 (2015) 2, pp. 662-673
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010531881
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Exhibition destination attractiveness : dimensions and perceptual differences between exhibitors and visitors of China's exhibitions
Jin, Xin; Weber, Karin - In: Temporary knowledge ecologies : the rise of trade fairs …, (pp. 115-132). 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010532435
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The evolution of trade show systems : lessons from Europe
Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego - In: Temporary knowledge ecologies : the rise of trade fairs …, (pp. 42-66). 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010532528
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Local industry structure and the formation of temporary clusters : the case of the Shanghai International Auto Show (SIAS)
Kong, Xiang; Zhang, Yu-Fei - In: Temporary knowledge ecologies : the rise of trade fairs …, (pp. 175-193). 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010533046
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Untersuchung der Präferenzen russischer Fachbesucher für ausgewählte Messeleistungen
Möser, Nataliya - 2009
Der vorliegende Beitrag analysiert Präferenzen russischer Fachbesucher für ausgewählte Messeleistungen. Als Methode wurde die Choice-Based Conjoint Analyse eingesetzt, die eine realitätsnahe Erfassung von Auswahlentscheidungen und somit die Abbildung des Verhaltens der Probanden ermöglicht....
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Messen als Instrument zur Geschäftsanbahnung auf Industriegütermärkten
Betz, Michael - 2009
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003813378
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Markenadäquate Gestaltung von Live Communication-Instrumenten : Untersuchung der Wahrnehmung und Wirkung von Messeständen
Ermer, Beatrice - 2014
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B2B interactions at trade fairs and relationship quality : a conceptual approach
Sarmento, Maria; Simões, Cláudia; Farhangmehr, Minoo - In: Field guide to case study research in …, (pp. 167-189). 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011413789
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Live-Kommunikation im Kontext des Behavioral Brandings : markenstärkende Interaktionserlebnisse zwischen Mitarbeitern und Kunden am Point of Interaction
Wolf, Antje; Jackson, Ulrike - In: Praxisorientiertes Eventmanagement : Events erfolgreich …, (pp. 357-373). 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010469804
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Events und Messen : Stand und Perspektiven der Eventforschung ; [mit der 5. Wissenschaftlichen Konferenz Eventforschung, die am 25. Oktober 2013 vom Lehrstuhl Marketing und Handels...
Zanger, Cornelia (ed.) - 2014
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Live-Kommunikation im Kontext des Behavioral Branding : markenstärkende Interaktionserlebnisse zwischen Mitarbeitern und Kunden am Beispiel Messe
Jackson, Ulrike; Wolf, Antje - In: Events und Messen : Stand und Perspektiven der …, (pp. 65-85). 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010382787
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Brand Experience Messestand : zur Bedeutung eines markenadäquaten visuellen Standdesigns für die Markenkommunikation
Ermer, Beatrice; Kirchgeorg, Manfred - In: Events und Messen : Stand und Perspektiven der …, (pp. 39-64). 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010382789
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Unternehmen im medialen Wettbewerb versus Messe- und Eventplattformen : zwei Welten leben aneinander vorbei!
Sommer, Rudolf - In: Events und Messen : Stand und Perspektiven der …, (pp. 27-37). 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010382791
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Messen und Events als Mittel integrierter Unternehmenskommunikation
Zanger, Cornelia - In: Events und Messen : Stand und Perspektiven der …, (pp. 13-25). 2014
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Understanding how resource deployment strategies influence trade show organizers' performance effectiveness
Tafesse, Wondwesen - In: European journal of marketing : EJM 48 (2014) 5/6, pp. 1009-1025
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010388099
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Overall performance of exhibitors at tradeshow : visitors perspective
Ravi Shankar C; L .Srividhya - In: GITAM journal of management : a quarterly publication … 12 (2014) 1, pp. 105-118
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011287765
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Analyse der Präferenzen russischer Fachbesucher für ausgewählte Messeleistungen mit Hilfe der Choice-Based Conjoint-Analyse
Möser, Nataliya (contributor) - 2008
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003779525
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The new rules of lead generation : proven strategies to maximize marketing ROI
Scott, David T. - 2013
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The process of commercializing a medical technology innovation for an INV through international trade fairs : combining a network with a practice view
Laurell, Hélène - In: Current issues in international entrepreneurship, (pp. 88-111). 2013
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010463823
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Das Messeverhalten von Handwerksbetrieben
Müller, Klaus - 2006
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012051481
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To show or not show : using user profiling to manage internet advertisement campaigns at Chitika
Mookerjee, Radha; Kumar, Subodha; Mookerjee, Vijay S. - In: Interfaces : the INFORMS journal on the practice of … 42 (2012) 5, pp. 449-464
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009661444
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An extended neural network-based improtance-performance analysis for enhancing wine fair experience
Mikuli´c, Josip; Paunovi´c, Zoran; Prebežac, Darko - In: Journal of travel and tourism marketing 29 (2012) 7/8, pp. 744-759
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009711004
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Identifying factors affecting consumers purchase incidence at retail trade shows
Tafesse, Wondwesen; Korneliussen, Tor - In: Journal of retailing and consumer services 19 (2012) 4, pp. 438-444
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009571253
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Using trade show information to enhance company success : an empirical investigation
Bettis-Outland, Harriette; Johnston, Wesley J.; Wilson, … - In: The journal of business & industrial marketing 27 (2012) 5, pp. 384-391
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009665561
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Goal relations at trade shows : a B-to-B versus B-to-C comparison
Kästner, Evelyn; Springer, Christiane; Kirchgeorg, Manfred - In: Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift … 28 (2011) 2, pp. 22-27
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008987080
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Resource commitment behaviour of industrial exhibitors : an exploratory study
Li, Po-chien; Evans, Kenneth R.; Chen, Yen-chun; Wood, … - In: The journal of business & industrial marketing 26 (2011) 6, pp. 430-442
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009272347
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Trade fairs as communication : a new model
Blythe, Jim - In: The journal of business & industrial marketing 25 (2010) 1/2, pp. 57-62
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003943112
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Objectives for successfully participating in trade shows
Kirchgeorg, Manfred; Springer, Christiane; Kästner, Evelyn - In: The journal of business & industrial marketing 25 (2010) 1/2, pp. 63-72
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003943114
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Erfolgreich akquirieren auf Messen : in fünf Schritten zu neuen Kunden
Kreuter, Dirk - 2010 - 3., überarb. Aufl.
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003971570
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Trade show and exhibition marketing
Bettis-Outland, Harriette (contributor) - 2010
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An exploratory study of attendee activities at business trade show
Gopalakrishna, Srinath; Roster, Catherine A.; Sridhar, … - In: The journal of business & industrial marketing 25 (2010) 4, pp. 241-248
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003976047
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