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Subject
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Messe 429 Trade fair 428 Messe <Wirtschaft> 197 Deutschland 132 Germany 107 Messebeteiligung 59 Trade fair participation 59 Marketing 55 Marketing management 42 Marketingmanagement 42 Event sector 36 Veranstaltungswirtschaft 36 Theorie 26 Ausstellung 25 Theory 25 Europa 23 B-to-B-Marketing 22 Business-to-business marketing 22 USA 22 United States 22 Messemarketing 21 Event-Marketing 20 Innovation 20 Consumer behaviour 18 Europe 18 Konsumentenverhalten 18 Tourismus 18 Lieferantenmanagement 17 Supplier relationship management 17 Außenwirtschaftsförderung 16 Geschichte 16 Leipzig 16 Trade fair marketing 16 Trade promotion 16 Beziehungsmarketing 15 Relationship marketing 15 Verzeichnis 15 Erfolgsfaktor 14 International marketing 14 Internationales Marketing 14
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Online availability
All
Undetermined 65 Free 36
Type of publication
All
Book / Working Paper 318 Article 241 Journal 31
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 139 Aufsatz in Zeitschrift 139 Aufsatz im Buch 98 Book section 98 Graue Literatur 76 Non-commercial literature 76 Hochschulschrift 55 Thesis 34 Arbeitspapier 24 Bibliografie enthalten 24 Bibliography included 24 Working Paper 24 Collection of articles of several authors 20 Sammelwerk 20 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 18 Konferenzschrift 16 Aufsatzsammlung 13 Amtsdruckschrift 9 Government document 9 Advisory report 8 Gutachten 8 Case study 7 Fallstudie 7 Conference proceedings 6 Verzeichnis 5 Conference paper 4 Guidebook 4 Konferenzbeitrag 4 No longer published / No longer aquired 4 Ratgeber 4 Statistik 4 Handbook 3 Handbuch 3 Market information 3 Marktinformation 3 Statistics 3 Ausstellungskatalog 2 Reprint 2 Universitätsschrift 2 Bibliografie 1
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Language
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German 304 English 247 Undetermined 32 French 12 Italian 4 Hungarian 3 Russian 3 Czech 2 Norwegian 2 Spanish 2 Multiple languages 1 Polish 1 Romanian 1 Serbian 1 Swedish 1
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Author
All
Bathelt, Harald 12 Kirchgeorg, Manfred 8 Penzkofer, Horst 8 Müller, Klaus 7 Ziegler, Rainer 7 Meffert, Heribert 6 Mortsiefer, Joachim 6 Moser, Petra 6 Neven, Peter 6 Weitzel, Günter 6 Zanger, Cornelia 6 Golfetto, Francesca 5 Rinallo, Diego 5 Tafesse, Wondwesen 5 Täger, Uwe Christian 5 Arnold, Dieter 4 Farhangmehr, Minoo 4 Gopalakrishna, Srinath 4 Luppold, Stefan 4 Moutinho, Victor Ferreira 4 Müller-Hagedorn, Lothar 4 Peters, Michael 4 Prüser, Sven 4 Sarmento, Maria 4 Simões, Cláudia 4 Ueding, Ralf 4 Denzel, Markus A. 3 Domini, Giacomo 3 Fließ, Sabine 3 Funke, Kaspar 3 Geldres-Weiss, Valeska V. 3 Knoll, Thorsten 3 Kramer, Jens 3 Kunstenaar, Jacques 3 Rindermann, Rudolf 3 Roloff, Eberhard 3 Selinski, Hannelore 3 Silva, Pedro Mendonça 3 Skallerud, Kåre 3 Sternberg, Rolf G. 3
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Institution
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Ausstellungs- und Messe-Ausschuss der Deutschen Wirtschaft 18 Springer Fachmedien Wiesbaden 6 Deutschland / Bundesministerium für Wirtschaft 3 Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung 3 Eurohandelsinstitut 2 Europäische Kommission / Generaldirektion Regionalpolitik und Kohäsion 2 Europäische Kommission / Statistisches Amt 2 Forschungsstelle für den Handel Berlin 2 National Bureau of Economic Research 2 Sächsisch-Thüringische Industrie- und Gewerbe-Ausstellung <1897, Leipzig> 2 Wissenschaftliche Konferenz Eventforschung <11., 2019, Chemnitz> 2 Brněnské Veletrhy a Výstavy AS 1 Bundesarbeitsgemeinschaft Schule Wirtschaft 1 Bundesstelle für Außenhandelsinformation <Köln> 1 Deutsche Industriemesse <1954, Hannover> 1 Deutscher Industrie- und Handelstag 1 Econ Consult, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Beratungsgesellschaft <Köln> 1 EuroShop 1 EuroShop <1966 - 2005> 1 Europäische Kommission 1 Europäische Kommission / Direktion Wissenschaft und Gesellschaft 1 Europäische Kommission / Generaldirektion Forschung 1 GFM, Gesellschaft für Marktforschung <Hamburg> 1 Geographisches Institut Hannover / Abteilung Wirtschaftsgeographie 1 Gesellschaft Bildender Künstler Österreichs, Künstlerhaus 1 Hamburgische Landesbank 1 Historisches Museum Frankfurt 1 Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung / Abteilung Mittelständische Wirtschaft und Warendistribution 1 Institut für Congress- und Event-Marktforschung <Berlin; Hamburg> 1 Institut für Marketing <Münster, Westfalen> 1 Institut für Mittelstandsforschung Bonn 1 Institut für Wirtschafts- und Sozialforschung <Wien> 1 International Monetary Fund (IMF) 1 Istituto Internazionale di Storia Economica F. Datini 1 Leipziger Ökonomische Societät 1 MCDP International UG (haftungsbeschränkt) 1 Messe Düsseldorf GmbH 1 Messehaus Kommanditgesellschaft auf Aktien 1 Međunarodni Sajam Knjiga 1 Münsteraner Führungsgespräch <16, 1989, Hannover> 1
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Trade show management : planning, implementing and controlling of trade shows, conventions and events 38 Ifo-Schnelldienst 13 Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms 11 The journal of business & industrial marketing 10 Temporary knowledge ecologies : the rise of trade fairs in the Asia-Pacific region 8 Europäische Hochschulschriften / 5 6 Göttinger handwerkswirtschaftliche Studien 6 International journal of hospitality management 6 Research 6 Ifo-Studien zu Handels- und Dienstleistungsfragen 5 Schriften zu Marketing und Management 5 Schriften zur Handelsforschung 5 Intereconomics : review of European economic policy 4 Economic geography 3 Edition / AUMA 3 European journal of marketing : EJM 3 Journal of business research : JBR 3 Journal of business-to-business marketing 3 Journal of promotion management : JPM 3 Markenkommunikation und Beziehungsmarketing 3 Springer eBook Collection 3 Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc. 3 Zeitschrift für Wirtschaftsgeographie 3 Advances in business marketing : a research annual 2 Aktuelle Perspektiven des Marketingmanagements : Reflektionen aus den Bereichen Holistic Branding, Media Management und Sustainability Marketing ; Festschrift für Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg zum 50. Geburtstag 2 Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing 2 Auma-Edition 2 BMWI-Dokumentation 2 Beiträge zur Mittelstandsforschung 2 Beiträge zur Wirtschafts- und Sozialgeschichte 2 Contributions to Economics 2 Cosmopolitan canvases : the globalization of markets for contemporary art 2 Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement 2 DUV : Wirtschaftswissenschaft 2 Diskussionspapiere des Instituts für Messewirtschaft und Distributionsforschung / Universität zu Köln, Institut für Messewirtschaft und Distributionsforschung 2 Essentials 2 Events und Erlebnis : Stand und Perspektiven der Eventforschung 2 Events und Messen : Stand und Perspektiven der Eventforschung ; [mit der 5. Wissenschaftlichen Konferenz Eventforschung, die am 25. Oktober 2013 vom Lehrstuhl Marketing und Handelsbetriebslehre der TU Chemnitz veranstaltet wurde ...] 2 Events und Messen im digitalen Zeitalter : aktueller Stand und Perspektiven 2 Forschungen zur deutschen Landeskunde 2
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ECONIS (ZBW) 491 USB Cologne (EcoSocSci) 97 RePEc 2
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What is the value of entrepreneurial orientation on the network and performance? : an examination in trade fairs context
Silva, Pedro; Vale, Vera Teixeira; Moutinho, Victor Ferreira - In: Innovation & management review 19 (2022) 1, pp. 62-83
Purpose - The purpose of this paper is to examine the influence of entrepreneurial orientation on the network and exhibitor's performance. The entrepreneurial orientation is seen as a highly competitive factor for the company, which can foster its trade fair business. Design/methodology/approach...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013177500
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The effects of timing and order of government support mechanisms for SME exports
Tinits, Priit; Fey, Carl F. - In: Management international review : MIR ; journal of … 62 (2022) 2, pp. 285-323
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013272945
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Trade show visitors and key technological trends : from a literature review to a conceptual framework
Vitali, Veronica; Bazzani, Claudia; Gimigliano, Annamaria; … - In: The journal of business & industrial marketing 37 (2022) 13, pp. 142-166
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013538986
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Study on the exhibition performance and efficiency of exhibitors in overseas trade show : company characteristics and exhibition participation
Lee, Hee Yeon; Park, Chang Won; Kim, Bong-Seok - In: Global business and finance review 26 (2021) 2, pp. 49-66
Purpose: This study aims to analyze the efficiency of performance of exhibitors in overseas trade shows and identify the causes of inefficiency and differences according to their characteristics. Design/methodology/approach: This study employed a theoretical approach based on a literature...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012695810
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Accounting for sources of information in trade fairs: evidence from Portuguese exhibitors
Silva, Pedro M. da; Santos, J. F.; Moutinho, Victor Ferreira - In: Economic and business review : EBR 23 (2021) 1, pp. 15-25
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013533784
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Autos and the National Industrial Recovery Act : Evidence on Industry Complementarities
Cooper, Russell; Haltiwanger, John - 2021
This paper investigates the motivations for, and implications of, the Automobile Industry code under the National Industrial Recovery Act. The amended code contained a provision calling for automobile producers to alter the timing of new model introductions and the annual automobile show as a...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013239961
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A configurational approach to the impact of trade fairs and trade missions on firm export activity
Monreal-Pérez, Joaquín; Geldres-Weiss, Valeska V. - In: Business research quarterly : BRQ 23 (2020) 1, pp. 1-19
Export promotion programmes (EPPs) are argued to support firms' export activity. However, the empirical evidence for the link between EPPs and exporting is inconclusive. We argue and demonstrate by using fuzzy set methods one can uncover configurations that combine the firm's participation in...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012169802
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Massenmagnet oder Publikumskiller? : eine experimentelle online-Studie zum Einfluss von Hintergrundmusik und Persönlichkeit auf die subjektive Bewertung des präsentierenden Unterne...
Herr, Julia; Georgi, Richard von; Starcke, Katrin - In: Events und Wege aus der Krise : "The New Normal" aus …, (pp. 139-158). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013163172
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A new approach of innovation and network on export in trade fair context : evidence from Portuguese SMEs
Silva, Pedro Mendonça; Moutinho, Victor Ferreira; … - In: The journal of business & industrial marketing 37 (2022) 3, pp. 509-528
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013165190
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Trade fairs and exhibitions in the Ghanaian public sector : meaning, relevance, and requirements
Agyapong, Gloria Kakrabah-Quarshie; Light, Osman; Twum, … - In: Public Sector Marketing Communications Volume I : …, (pp. 177-197). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013415092
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Exhibitors' performance at international trade shows : does export firms' experience matter?
Geldres-Weiss, Valeska V.; Monreal-Pérez, Joaquin; … - In: Journal of promotion management : innovations in … 28 (2022) 3, pp. 288-308
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012821543
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Driving participation and investment in B2B trade shows : the organizer view
Mora Cortez, Roberto; Johnston, Wesley J.; … - In: Journal of business research : JBR 142 (2022), pp. 1092-1105
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013169501
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Examining the relationship between sales force proactiveness, network capability and sales performance : evidence from international trade shows
Silva, Pedro Mendonça; Moutinho, Victor Ferreira; … - In: Journal of promotion management : innovations in … 28 (2022) 5, pp. 559-583
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013277286
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Trade shows in the 21st century : the role of events in structuring careers and professions
Béliard, Anne-Sophie (ed.); Naulin, Sidonie (ed.) - 2022
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Exhibitions, patents, and innovation in the early twentieth century : evidence from the Turin 1911 international exhibition
Domini, Giacomo - 2019
This paper investigates the relevance for innovation of international exhibitions. While the first of these events, i.e. London's 1851 Great Exhibition, was an "exhibition of innovations", many of the subsequent ones, following the model of industrial exhibitions developed in France, did not...
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Die wirtschaftliche Bedeutung von Veranstaltungen der Olympia Sport- und Veranstaltungszentrum Innsbruck GmbH und der Congress und Messe Innsbruck GmbH
Fritz, Oliver; Streicher, Gerhard - Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung - 2019
Im Mittelpunkt dieser Studie stehen die volkwirtschftlichen Effekte von Veranstaltungen, die von Olympia Sport- und Veranstaltungszentrum Innsbruck GmbH ("Olympiaworld"), Congress und Messe Innsbruck GmbH und Tiroler Landestheater ausgerichtet werden. Neben den für spezifische Veranstaltungen...
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Generating intangible resource and international performance: insights into enterprises organizational behavior and capability at trade shows
Shih, Tsui-Yii; Yang, Chien-Ching - In: Journal of business economics and management 20 (2019) 6, pp. 1022-1044
This paper helps to achieve a better understanding of the relationships among organizational behaviors, capabilities and the intangible resources of firms as a micro-level origin of the internationalization of enterprises. The resource-based view, strategic management theory, knowledge...
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Handbuch Messe-, Kongress- und Eventmanagement
Dinkel, Michael (ed.); Luppold, Stefan (ed.);  … - 2021 - Zweite, aktualisierte und erweiterte Auflage
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Die Zukunft von Messen, Kongressen und Events
Borstel, Peter (ed.) - 2021 - Erste Auflage
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Examination in B2B trade show : the effects of competitive intelligence and the information management system on the exhibitor's marketing strategy
Silva, Pedro Mendonça - In: Journal of marketing analytics : JMA 9 (2021) 3, pp. 228-241
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012614796
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Book trade catalogues in early modern Europe
Weduwen, Arthur der (ed.); Pettegree, Andrew (ed.);  … - 2021
"This edited collection offers in seventeen chapters the latest scholarship on book catalogues in early modern Europe. Contributors discuss the role that these catalogues played in bookselling and book auctions, as well as in guiding the tastes of book collectors and inspiring some of the...
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Exhibitions, trade fairs and industrial events
Frost, Warwick (ed.); Laing, Jennifer (ed.) - 2021 - First issued in paperback
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Die Bildungsmesse als Kooperationsplattform für Lehre und Praxis : eine konzeptuelle Entwicklung und Implikationen zum Standortmarketing
Schulze, Susanne; Markovič, Peter - 2021 - 1. Auflage
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Veranstaltungstechnik im Kontext von Corporate Events
Dinkel, Michael (ed.); Schenk, Michael (ed.);  … - 2017 - 1. Auflage
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M+A-Report : das Messemagazin
Frankfurt, M. : dfv-Mediengruppe; anfangs: Frankfurt, …; … - 44.1963,11/12 - 59.1978; 63.1982,4 -101.2020,5/6
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10000351915
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M+A-Messeplaner : Messen und Ausstellungen international
1986-[2020]: Frankfurt/Main : dfv Mediengruppe, …; … - 68.1987(1986)-101. Jahrgang (2020/2021) ; damit …
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Zielgruppenorientierte Veranstaltungskonzeption : Messen, Kongresse und Events auf Zielgruppen ausrichten
Haag, Patrick; Luppold, Stefan - 2020
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Events und Messen im digitalen Zeitalter : aktueller Stand und Perspektiven
Zanger, Cornelia (ed.) - Wissenschaftliche Konferenz Eventforschung <11., 2019, … - 2020
Die Autorinnen und Autoren des Tagungsbandes diskutieren den Einfluss der Digitalisierung auf die Live Communication und liefern Erklärungsansätze für den erfolgreichen Einsatz digitaler Technologien in der Event- und Messebranche. Der Band fasst die auf der 11. Wissenschaftlichen Konferenz...
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Zielgruppenorientierte Veranstaltungskonzeption : Messen, Kongresse und Events auf Zielgruppen ausrichten
Haag, Patrick; Luppold, Stefan - 2020 - 1st ed. 2020.
Um Veranstaltungen im Unternehmenskontext professionell, effizient und effektiv zu konzipieren, kommt der Zielsetzung eine bedeutende Rolle zu. So stehen im Mittelpunkt der Konzeption die Frage danach, was konkret mit der Veranstaltung erreicht werden soll. Weiter stellt sich die Frage nach der...
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Erfolgsfaktor interkulturelle Handlungskompetenz im interna­tionalen Messewesen : qualitative Analyse zur zweckmäßigen Operationalisierung und Wirkungsweise für Unternehmen
Straub, Benjamin - 2020
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Deep learning, artificial intelligence, target group identification, indoor analytics : Management-Ansätze für die Live-Kommunikation
Luppold, Stefan (ed.) - 2020
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Perspectives of organizers and exhibitors on the performance assessment of exhibitors at an International Travel Fair
Fang, Chin-yi; Ding, Yu-Chun - In: International journal of hospitality management 87 (2020), pp. 1-13
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012241733
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Die Digitalisierung von Messeveranstaltern : eine Untersuchung anhand des Geschäftsmodells
Menke, Christoph - 2020
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Key survival factors in the exhibition industry
He, Huiwen; Lin, Zhibin; Li, Hui - In: International journal of hospitality management 89 (2020), pp. 1-8
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012293755
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The development of a curriculum for the introduction to trade show buying
Lovett, Marvin G.; Chi, Yeong Nain; Little, Donna L. - In: Journal of customer behaviour 19 (2020) 2, pp. 127-141
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012299012
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Lebendige Messeauftritte : die Wirkung von Virtual Reality im Messekontext
Kießig, Achim; Lohmann, Katja; Zanger, Cornelia - In: Events und Messen im digitalen Zeitalter : aktueller …, (pp. 39-62). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012300409
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Augmented Reality als Teil des Messe-Erlebnisses : eine Vision zum Einsatz von AR als Service für Messeteilnehmer
Häußler, Philip - In: Events und Messen im digitalen Zeitalter : aktueller …, (pp. 211-223). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012300428
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Trade shows and SME internationalisation : networking for performance
Gerschewski, Stephan; Evers, Natasha; Nguyen Anh Tuan; … - In: Management international review : MIR ; journal of … 60 (2020) 4, pp. 573-595
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012301378
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Exhibitions, patents, and innovation in the early twentieth century : evidence from the Turin 1911 international exhibition
Domini, Giacomo - In: European review of economic history : EREH 24 (2020) 3, pp. 578-600
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012313360
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Events und Messen im digitalen Zeitalter : aktueller Stand und Perspektiven
Zanger, Cornelia (ed.) - Wissenschaftliche Konferenz Eventforschung <11., 2019, … - 2020
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012264407
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Disconnect in trade show staffing : a comparison of exhibitor emphasis and attendee preferences
Haon, Christophe; Sego, Trina; Drapeau, Nancy; Sarin, … - In: Industrial marketing management : the international … 91 (2020), pp. 581-595
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012422362
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Determinants of consumer's buying behaviour for digital products in trade fair
Gera, Navneet; Di Fatta, Davide - In: International journal of business excellence : IJBEX 22 (2020) 4, pp. 542-563
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012506594
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Learning in context : a structural Equation modeling approach to analyze knowledge acquisition at trade fairs
Zhu, Yi-wen; Bathelt, Harald; Zeng, Gang - In: Zeitschrift für Wirtschaftsgeographie 64 (2020) 3, pp. 165-179
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012509211
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Product Concept Demonstrations in Trade Shows and Firm Value
Kim, Taewan - 2020
Trade shows are a popular venue for firms to demonstrate their portfolio of market-ready new products as well as product concepts under different stages of development. Utilizing auto shows as a context, the authors investigate the effects of concept and product demonstrations on the...
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Exporting-Key Considerations For International Business Growth : Products, Communication, Brands, Trade Shows, Channels, Culture, and Cash!
Houlier, Laurent - 2020
Cover -- Title Page -- Copyright -- Abstract -- Contents -- Acknowledgments -- Endorsements -- Foreword -- Preface -- Chapter 1: Products and Services: Adapting for Export Markets -- Chapter 2: Intellectual Property (IP): Protecting and Leveraging Brands -- Chapter 3: Communication: Bridging...
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Patents, exhibitions and markets for innovation in the early twentieth century : evidence from Turin 1911 International Exhibition
Domini, Giacomo - 2016
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AUMA-Messe-Guide Deutschland
Ausstellungs- und Messe-Ausschuss der Deutschen Wirtschaft - 2002-September 2019: Berlin : AUMA - 2003(2002)-2020 ; damit Erscheinen eingestellt
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Wissenschaft auf Messen präsentieren : das Messe-Einmaleins für Hochschulen und wissenschaftliche Einrichtungen
Knoll, Thorsten - 2019
Dieses essential ist ein praxisorientierter Leitfaden für die Planung und Umsetzung von Messebeteiligungen wissenschaftlicher Einrichtungen und Hochschulen. Beantwortet werden die zentralen Fragen im Rahmen von Messebeteiligungen: Welche Messe ist die richtige? Wie definieren wir die...
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Zertifizierte Messedaten : Bericht ...
Berlin : FKM - 2011(2012)-2018
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Wissenschaft auf Messen präsentieren : das Messe-Einmaleins für Hochschulen und wissenschaftliche Einrichtungen
Knoll, Thorsten - 2019
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