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Subject
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Außenwerbung 92 Outdoor advertising 68 Werbewirkung 36 Advertising effects 35 Werbung 26 Advertising 17 Deutschland 16 Online-Marketing 9 Aussenwerbung 8 Internet marketing 8 Perception 8 Wahrnehmung 8 Experiment 6 Germany 6 Marketing management 6 Marketingmanagement 6 Target group 6 Zielgruppe 6 outdoor advertising 6 Consumer behaviour 5 Estimation 5 Interactive media 5 Interaktive Medien 5 Konsumentenverhalten 5 Recht 5 Schätzung 5 USA 5 United States 4 billboards 4 Advertising industry 3 Cognition 3 France 3 Frankreich 3 Geschichte 3 Großbritannien 3 Human-machine system 3 Kognition 3 Kommunikation 3 Mensch-Maschine-System 3 Sport 3
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Online availability
All
Undetermined 21 Free 9
Type of publication
All
Article 56 Book / Working Paper 41 Journal 2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 36 Aufsatz in Zeitschrift 36 Aufsatz im Buch 16 Book section 16 Graue Literatur 5 Hochschulschrift 5 Non-commercial literature 5 Working Paper 4 Arbeitspapier 3 Thesis 3 Case study 2 Collection of articles of several authors 2 Fallstudie 2 Sammelwerk 2 Aufsatzsammlung 1 Bibliographie 1 Conference paper 1 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 1 Konferenzbeitrag 1 Reprint 1
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Language
All
English 49 German 42 Undetermined 6 French 2
Author
All
Wilson, Rick T. 6 Sander, Matthias 4 Krieger, Kai Harald 3 Meurs, Lex van 3 Buczyński, Mateusz 2 Budziński, Wiktor 2 Bylicki, Michał 2 Czajkowski, Mikołaj 2 Gillessen, Michelle 2 Greenhalgh, James 2 Khabyuk, Olexiy 2 Klerkx, Mandy 2 Kochhan, Christoph 2 Michelis, Daniel 2 Reiter, Annkathrin 2 Sager, Jürg 2 Schunk, Holger 2 Taylor, Charles Raymond 2 Till, Brian 2 Abhishek 1 Afrashteh, Amir Aslani 1 Alavijeh, Mohammad Reza Karimi 1 Almer, Alexander 1 Amirshahi, Mirahmad 1 Anesbury, Zachary 1 Aristoff, Mandy 1 Baack, Daniel W. 1 Belk, Russell W. 1 Berger, Thomas 1 Bernstein, David 1 Bettermann, Karl-August 1 Beyer, Gilbert 1 Bhargava, Mukesh 1 Bhatia, Tej K. 1 Black, Iain R. 1 Borger, Andreas 1 Brakus, J. Joško 1 Bresinsky, Philip 1 Brincken, Christian von den 1 Butz, Andreas 1
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden 2 Zentralausschuss der Werbewirtschaft 2 Allgemeine Plakatgesellschaft 1 Creativ Collection <Freiburg, Breisgau> 1 Deutsche Städte-Reklame GmbH <Frankfurt, Main> 1 Frankreich / Section de l'Aménagement Durable des Territoires 1 New Mexico 1 New Mexico State Highway Commission 1
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Published in...
All
Journal of advertising research 5 Pervasive advertising 4 Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung 4 SpringerLink / Bücher 3 International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications 2 Marken- und Produktmanagement 2 Marketing : ZFP ; journal of research and management 2 Advanced technologies management for retailing : frameworks and cases 1 Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken 1 Advertising in developing and emerging countries : the economic, political and social context 1 Betriebs-Berater : BB 1 Breaking new ground in theory and practice 1 Central European business review : CEBR 1 Conference proceedings trends in business communication 2016 1 Consumption and public life 1 Diskussionsbeiträge / 1 / Universität Konstanz, Rechts-, Wirtschafts- und Verwaltungswissenschaftliche Sektion, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften 1 Dossier d'experts 1 Düsseldorf Working Papers in Applied Management and Economics 1 Erfolgsfaktor Innovation : mit 7 Tabellen 1 Erfurter Hefte zum angewandten Marketing 1 Forschungsberichte des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften der Hochschule Düsseldorf : Düsseldorf working papers in applied management and economics 1 Gabler Edition Wissenschaft 1 Human-computer interaction series 1 IRB-Literaturauslese 1 International advertising and communication : current insights and empirical findings 1 International journal of advertising : the review of marketing communications 1 International journal of internet marketing and advertising : IJIMA 1 International journal of market research 1 Jahrbuch Marketing ... : Trendthemen und Tendenzen 1 Jahrbuch Personalentwicklung : Ausbildung, Weiterbildung, Management Development 1 Journal of advertising 1 Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising 1 Journal of business research : JBR 1 Journal of current issues and research in advertising : JCIRA 1 Journal of fashion marketing and management 1 Journal of marketing communications 1 Journal of marketing management : MM 1 Journal of promotion management : JPM 1 Journal of retailing and consumer services 1 Journal of urban economics 1
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Source
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ECONIS (ZBW) 84 USB Cologne (EcoSocSci) 13 BASE 1 EconStor 1
Showing 1 - 50 of 99
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Effective domestic tourism advertising layout : lithuanian perspective
Grigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina - In: Central European business review : CEBR 12 (2023) 5, pp. 93-116
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Out-of-home advertising : a bibliometric review
Wilson, Rick T. - In: International journal of advertising : the review of … 43 (2024) 2, pp. 286-320
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014550812
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Out-of-home advertising : a systematic review and research agenda
Wilson, Rick T. - In: Journal of advertising 52 (2023) 2, pp. 279-299
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014233833
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Out-of-Home-Kommunikation : Von der Technik über Gestaltung bis zur Werbewirkung und ROI-Messung – mit vielen Beispielen
Thäsler, Kai-Marcus (ed.) - 2023
Einleitung und Standortbestimmung der Out-of-Home Kommunikation (OOH) -- Teil I – DIE GRUNDLAGEN – GESTALTUNG UND WIRKUNG: Out of Home-Werbung in der Betrachtung durch Wissenschaft, Politik und Gesellschaft -- Plakat und öffentlicher Raum. Ein historischer Blick -- Out-of-Home und...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014250255
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Valuing externalities of outdoor advertising in an urban setting : the case of Warsaw
Czajkowski, Mikołaj; Bylicki, Michał; Budziński, Wiktor - 2020
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012196656
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Proposition de loi relative aux pre-enseignes : mandature 2015-2020
Molinoz, Patrick (contributor); Roche, Sabrina (contributor) - Frankreich / Section de l'Aménagement Durable des … - 2019
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012024191
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Valuing externalities of outdoor advertising in an urban setting : the case of Warsaw
Czajkowski, Mikołaj; Bylicki, Michał; Budziński, Wiktor - In: Journal of urban economics 130 (2022), pp. 1-14
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013370325
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Roadblock advertising in the digital context : does paying to limit competing messages pay off?
Parida, Biswajita; Taylor, Charles Raymond; Abhishek - In: Journal of advertising research 62 (2022) 3, pp. 271-286
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013435303
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Die Digitalisierung der Außenwerbung: Eine empirische Untersuchung der innermenschlichen Wahrnehmungsprozesse am Beispiel digitaler City-Light-Poster (DCLP)
Gillessen, Michelle; Khabyuk, Olexiy - 2018
Die Digitalisierung der Außenwerbung und damit einhergehende inkrementelle Veränderungen dieses Werbemediums - wie programmatische Aussteuerung, Individualisierungen der Botschaften oder etwaige Interaktionen - beeinflussen zunehmend die Marktakteure. Doch gerade für solche neuartigen...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012110522
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Die Digitalisierung der Außenwerbung : eine empirische Untersuchung der innermenschlichen Wahrnehmungsprozesse am Beispiel digitaler City-Light-Poster (DCLP)
Gillessen, Michelle; Khabyuk, Olexiy - 2018
Die Digitalisierung der Außenwerbung und damit einhergehende inkrementelle Veränderungen dieses Werbemediums - wie programmatische Aussteuerung, Individualisierungen der Botschaften oder etwaige Interaktionen - beeinflussen zunehmend die Marktakteure. Doch gerade für solche neuartigen...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011915449
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Interactive advertising displays : audience behavior around interactive advertising columns, life-size screens and banner displays
Beyer, Gilbert - 2018
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012003109
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Injurious vistas: the control of outdoor advertising, governance and the shaping of urban experience in Britain, 1817-1962
Greenhalgh, James - 2021
This book is a history of outdoor advertising control in Britain between the early-nineteenth century and the beginning of the 1960s. It considers the development of primarily legislative and governmental approaches to controlling commercial signage, billboards, posters and hoardings in rural...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012627173
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Injurious Vistas: The Control of Outdoor Advertising, Governance and the Shaping of Urban Experience in Britain, 1817–1962
Greenhalgh, James - 2021 - 1st ed. 2021.
Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Outdoor Advertising and Improvement in the Nineteenth Century -- Chapter 3. Opposition Emerges -- Chapter 4. SCAPA, Amenity and the Value of the Environment -- Chapter 5. Billboards, Planning and Urban Modernism -- Chapter 6. Conclusion.
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012627318
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Influence of incentive frames on offline-to-online interaction of outdoor advertising
Wei, Zhiyong; Dou, Wenyu; Jiang, Qingyun; Gu, Chenyan - In: Journal of retailing and consumer services 58 (2021), pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012430714
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Marketingkommunikation mit Out-of-Home-Medien : Planung, Einsatz und Wirkung von Außen- und Verkehrsmittelwerbung
Kleinjohann, Michael - 2021
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012603998
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Practitioners' view of the role of OOH advertising media in IMC campaigns
Roux, A. T. - In: Management : journal of contemporary management issues 21 (2016) 2, pp. 181-205
Despite the traction that contemporary out-of-home advertising has gained in the global media landscape, there are still some ambiguities regarding the contribution of this medium in the context of integrated marketing communication. Previous studies have examined consumers’ responses to...
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Untangling the cultural component behind the contextual placement of out-of-home advertising
Amirshahi, Mirahmad; Jafari Dizicheh, Samira; Wilson, … - In: International journal of market research 61 (2019) 5, pp. 502-517
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012172401
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Identification and prioritisation of effective criteria in the selection of outdoor advertising using the AHP technique
Alavijeh, Mohammad Reza Karimi; Foroozan, Atefeh; … - In: International journal of internet marketing and … 13 (2019) 4, pp. 359-373
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012155315
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Measuring audience reach of outdoor advertisements : using Bluetooth technology to validate measurement
Page, Bill; Anesbury, Zachary; Moshakis, Sophia; … - In: Journal of advertising research 58 (2018) 4, pp. 456-463
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011966616
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Fascination neon signs
Haslwanter, Christina - In: Conference proceedings trends in business communication 2016, (pp. 133-139). 2017
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011620181
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Ambient-Marketing für Printmedien : Interviewstudie zu Akzeptanz und Bewertung in den Generationen Y, X und 50plus
Kochhan, Christoph; Reiter, Annkathrin; Schunk, Holger - 2017
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011634276
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Out-of-Home-Werbung : ein Überblick
Leven, Wilfried - In: Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für … 63 (2017) 4, pp. 21-26
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011798086
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Außenwerbung im Mittelpunkt der gesellschaftlichen Megatrends Urbanisierung, Mobilität und Digitalisierung
Gutzeit, Jochen C. - In: Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für … 63 (2017) 4, pp. 27-31
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011798087
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Nerven - Zeichen - Wege : Erkenntnisse der Neurosemiotik für erfolgreiche Außenwerbung
Bresinsky, Philip; Schießl, Michael; Brincken, … - In: Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für … 63 (2017) 4, pp. 39-44
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011798089
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Looking through outdoor advertising images for beauty in Argentina, Chile, Hungary, and Romania
Morris, Pamela K. - In: Journal of promotion management : JPM 23 (2017) 6, pp. 791-812
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011799604
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Ambient-Marketing für Printmedien : Interviewstudie zu Akzeptanz und Bewertung in den Generationen Y, X und 50plus
Kochhan, Christoph - 2017
Markt- und Kommunikationsbedingungen für Verlage -- Ambient-Marketing als Option der Zielgruppenansprache -- Altersspezifisches Mediennutzungsverhalten -- Akzeptanz und Bewertung von Ambient-Marketing durch die Generationen Y, X sowie 50plus -- Implikationen für die Marketingpraxis. .
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014019595
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The role of location and visual saliency in capturing attention to outdoor advertising
Wilson, Rick T.; Casper, Jeff - In: Journal of advertising research 56 (2016) 3, pp. 259-273
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011595664
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Hieroglyphs of commerce : the visual rhetoric of th German Sachplakat
Chapman, Kathleen - In: Visual merchandising : the image of selling, (pp. 37-53). 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011584064
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Digital Signage
Gramsch, André; Tröger, Andreas - 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013424813
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Werbeanzeigen von Versicherungsunternehmen zur Aufklärung über Gesundheitsrisiken
Heideker, Silvia; Steul-Fischer, Martina - In: Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft … 105 (2016) 5, pp. 549-561
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011666631
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Entwicklung der Außenwerbung in Deutschland und daraus resultierende Maßnahmen für Anbieter von Out-of-Home-Medien für die Zukunft
Borger, Andreas - 2010
nicht vorhanden
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Looking in through outdoor : a socio-cultural and historical perspective on the evolution of advertising humour
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.; Weinberger, … - In: International journal of advertising : the quarterly … 34 (2015) 3, pp. 447-472
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011546528
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La réglementation de l'affichage publicitaire
Fleury, Benoît - 2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011386588
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Creativity, attention and the memory for brands : an outdoor advertising field study
Wilson, Rick T.; Baack, Daniel W.; Till, Brian - In: International journal of advertising : the quarterly … 34 (2015) 2, pp. 232-261
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011342937
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Outdoor advertising in urban context : spatiality, temporality and individuality
Koeck, Richard; Warnaby, Gary - In: Journal of marketing management : MM 30 (2014) 13/14, pp. 1402-1422
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010433916
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Outdoor advertising : its function in modern advertising and marketing
Nelson, Richard R.; Sykes, Anthony E. - 2013 - [Nachdr. der Ausg.] George Allen & Unwin, London, 1953
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009740902
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Spektakuläre Markeninszenierungen durch Sensation Marketing
Halfmann, Marion - In: Jahrbuch Marketing ... : Trendthemen und Tendenzen (2012/13), pp. 73-89
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010126239
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Exterior atmospherics and consumer behavior : influence of landscaping and window display
Mower, Jennifer M.; Kim, Minjeong; Childs, Michelle L. - In: Journal of fashion marketing and management 16 (2012) 4, pp. 442-453
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009667811
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Guerilla Marketing : alternative Werbeformen als Techniken der Produktinszenierung
Krieger, Kai Harald - 2012
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009570764
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The hand, the bill... or both? : the role of credibility in handbill acceptance
Prendengast, Gerald; Wai, King Ting; Cheung, Wing Yi - In: Journal of advertising research 52 (2012) 1, pp. 128-135
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009548149
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Die Aktivierungskraft von Guerilla Produktinszenierungen : ein Vergleich von Guerilla Marketing und klassischer Plakatwerbung mittels Aktivierungsindikatoren im EEG
Krieger, Kai Harald; Esch, Franz-Rudolf; Osinsky, Roman; … - In: Marketing : ZFP ; journal of research and management 34 (2012) 3, pp. 196-212
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009626277
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Guerilla Marketing : Alternative Werbeformen als Techniken der Produktinszenierung
Krieger, Kai Harald - 2012
Relevanz neuer Werbeformen in der Out-of-Home-Markenkommunikation -- Formen und Techniken des Guerilla Marketing und von Guerilla Produktinszenierungen in der Außenwerbung -- Aktivierungs-, Überraschungs- und Aufmerksamkeitswirkung von neuen Werbeformen -- Werbewirkungsmodell von Guerilla...
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Aussenwerbung im historischen Stadtraum
Haus, Reinhard; Stotz, Alexander - In: Kreativwirtschaft : Design, Mode, Medien, Games, …, (pp. 182-187). 2011
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009236102
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Pervasive advertising
Müller, Jörg (ed.) - 2011
Pervasive advertising / Jörg Müller, Florian Alt, and Daniel Michelis -- Digital out-of-home media: means and effects of digital media in public space / Ursula Stalder -- Meaningful advertising / Peter van Waart, Ingrid Mulder, and Cees de Bont -- Activity-based advertising / Kurt Partridge...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009348373
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Attentional behavior of users on the move towards pervasive advertising media
Schrammel, Johann; Mattheiss, Elke; Döbelt, Susen; … - In: Pervasive advertising, (pp. 287-307). 2011
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009348730
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Opportunities and challenges of interactive public displays as an advertising medium
José, Rui; Cardoso, Jorge C. S. - In: Pervasive advertising, (pp. 139-157). 2011
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A standard for digital signage privacy
Geiger, Harley Lorenz - In: Pervasive advertising, (pp. 103-117). 2011
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009348769
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Digital out-of-home media : means and effects of digital media in public space
Stalder, Ursula - In: Pervasive advertising, (pp. 31-56). 2011
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Effects of outdoor advertising : does location matter?
Wilson, Rick T.; Till, Brian - In: Psychology & marketing 28 (2011) 9, pp. 909-933
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Modeling shopper responses to retail digital signage
Dennis, Charles; Newman, Andrew J.; Michon, Richard; … - In: Advanced technologies management for retailing : …, (pp. 41-69). 2011
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