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Subject
All
Parfüm 58 Perfume 49 Frankreich 13 France 12 Konsumentenverhalten 12 Consumer behaviour 9 Kosmetikindustrie 8 Cosmetics industry 7 Deutschland 7 Luxury goods 6 Luxusgüter 6 2002-2012 5 Creative industries 5 Germany 5 Kreativsektor 5 Market 5 Markt 5 Bekleidungsindustrie 4 Clothing industry 4 Gender 4 Kaufentscheidung 4 Advertising effects 3 Aromastoff 3 Bekleidung 3 Business history 3 Clothing 3 Cosmetics 3 Diversity 3 Flavour 3 Geschlechterforschung 3 Kosmetik 3 Leather product 3 Lederwaren 3 Neuroökonomie 3 Print advertising 3 Printwerbung 3 S-O-R Modell 3 Statistik 3 Theorie 3 Theory 3
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Online availability
All
Free 11 Undetermined 4 CC license 1
Type of publication
All
Article 28 Book / Working Paper 26 Journal 6
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 23 Aufsatz in Zeitschrift 23 Graue Literatur 9 Non-commercial literature 9 Aufsatz im Buch 6 Book section 6 Market information 6 Marktinformation 6 Annual report 3 Case study 3 Fallstudie 3 Jahresbericht 3 Statistik 3 Amtsdruckschrift 2 Arbeitspapier 2 Collection of articles of several authors 2 Government document 2 Hochschulschrift 2 Sammelwerk 2 Statistics 2 Thesis 2 Working Paper 2 Aufsatzsammlung 1 Fachkunde 1 Konferenzschrift 1 Umfrage 1
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Language
All
English 36 German 13 French 11 Undetermined 2
Author
All
Michaelis, Anne 3 Pezoldt, Kerstin 3 Ardelet-Massieu, Caroline 2 Briand-Decre, Gwenaëlle 2 Briot, Eugénie 2 Friedman, Walter A. 2 Janssens, Wim 2 Zoghaib, Alice 2 Agarwal, Naraini 1 Al Saed, Rashad 1 Atik, Deniz 1 Aufterbeck, Heike 1 Barbosa, Belem 1 Bardet, Manuela 1 Barraquier, Anne 1 Baussan, Françoise 1 Benalloul, Gabriel 1 Blancheton, Bertrand 1 Borstnar, Nils 1 Boutillier, Sophie 1 Branchik, Blaine J. 1 Buffa, Géraud 1 Bécheur, Amina 1 Carcelén, Sonia 1 Chkoniya, Valentina 1 Clark, Jessica P. 1 Darène, Nathalie 1 Doucé, Lieve 1 Díaz-Bustamante, Mónica 1 Eckmann, Claus 1 Ellis, Aytoun 1 Farias, Miriam Leite 1 Farias, Salomão Alencar de 1 Fetscherin, Marc 1 Field, Thomas G. 1 Fournier, Claude 1 Fröhlich, Heinz 1 Ghosh Chowdhury, Tilottama 1 Goris, Eva 1 Gorton, Matthew 1
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Institution
All
Bundesverband Parfümerien 2 Frankreich / Service des Etudes et des Statistiques Industrielles 2 Colloque "Vers le haut de gamme "made in France"" <2019, Paris-Bercy> 1 Europäische Kommission / Exekutivagentur für Kleine und Mittlere Unternehmen / Unit A1 - COSME 1 Europäische Kommission / Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU / Unit F.1 - Industrial Strategy and Value Chains 1 Europäische Kommission / Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU / Unit F.2 - Social Economy 1 Fakultät für Wirtschaftswissenschaften, Technische Universität Ilmenau 1 Frankreich / Comité pour l'Histoire Économique et Financière de la France 1 Université Paris-Dauphine 1 Université Paris-Dauphine (Paris IX) 1
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Published in...
All
Consumer goods Europe 5 Business history review 3 Ilmenauer Schriften zur Betriebswirtschaftslehre 3 Production industrielle 2 Statistique publique 2 Advanced technologies for industry / Product watch 1 Asian journal of business and accounting : AJBA 1 Bibliothèque de droit privé 1 Brands and branding geographies 1 British journal of management : BJM 1 Cahiers du patrimoine 1 Capitalism and the senses 1 Chroniques 1 Collection sciences sociales 1 Consumer behavior review : CBR 1 Creativity and the contemporary economy Niina Koivunen ... (eds.) 1 Economics Papers from University Paris Dauphine 1 European journal of marketing : EJM 1 Fischer 1 Global business and organizational excellence : a review of research & best practices 1 Global marketing strategies for the promotion of luxury goods 1 Histoire économique et financière de la France / Animation de la recherche 1 International journal of business excellence : IJBEX 1 International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society 1 Journal of consumer behaviour : an international research review 1 Journal of marketing theory and practice 1 Journal of strategic marketing 1 Les cahiers de recherche / HEC Paris 1 Management & organizational history : MOH 1 Management internationaler Dienstleistungsmarken : Konzepte und Methoden für einen nachhaltigen Internationalisierungserfolg 1 Marché et organisations : cahiers d'économie et de gestion de la Côte d'Opale ; MOCEGCO 1 Marketing i menedžment innovacij : m&mi 1 Marketing management : a cultural perspective 1 Open Access publications from Université Paris-Dauphine 1 Publication on small scale industries 1 Qualitative market research : an international journal 1 Revue française de gestion : hommes et techniques 1 Sonderforschungsbereich 504, Rationalitätskonzepte, Entscheidungsverhalten und Ökonomische Modellierung 1 South Asian journal of management : SAJM 1 [1.]1986 - 3.1994: Spiegel-Dokumentation 1
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Source
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ECONIS (ZBW) 54 RePEc 3 USB Cologne (EcoSocSci) 2 EconStor 1
Showing 1 - 50 of 60
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Factors influencing consumer purchase intention of luxury branded perfumes
Krishnan, Chitra; Agarwal, Naraini; Gupta, Shivam - In: Marketing i menedžment innovacij : m&mi 13 (2022) 3, pp. 190-199
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013491053
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Buying perfume in the digital age : a study on e-shoppers' perceptions and typologies
Barbosa, Belem; Mahdavi, Mehdi; Oliveira, Zaíla; … - In: Asian journal of business and accounting : AJBA 14 (2021) 1, pp. 1-32
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012587268
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Fragrance and fair women : perfumers and consumers in modern London
Clark, Jessica P. - In: Capitalism and the senses, (pp. 183-202). 2023
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014334300
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In the purchase's essence : sensory and symbolic elements in the descriptions of perfume sales over the internet
Paula, Brenda de; Farias, Miriam Leite; Farias, … - In: Consumer behavior review : CBR 4 (2020) 3, pp. 217-228
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012285306
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Bio-based flavours and fragrances
Schwarz, Alexander; Wydra, Sven - Europäische Kommission / Exekutivagentur für Kleine …; … - 2020
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012254572
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The impact of perfume packaging on consumer buying behaviour of Jordanian females
Al Saed, Rashad; Salih, Muhammad Abu; Hussien, Al Hareh; … - In: International journal of business excellence : IJBEX 27 (2022) 4, pp. 555-570
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014234528
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Vers le haut de gamme made in France : colloque des 21 et 22 novembre 2019
Blancheton, Bertrand (ed.) - Colloque "Vers le haut de gamme "made in France"" …; … - 2021
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A Study of Perfumes Buying Behavior of Consumers in India
Singh, Dr Surabhi - 2016
India has a long history of perfume expertise dating back over 300 years. The familiarity of the average Indian with complex fragrances, coupled with strong cultural factors has given Indian fragrances a unique character. The fragrance market in India is small in comparison to those in developed...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012995370
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Expansions on the wings of fragrance : the case of Bengaluru Astha Perfumery House (BAPH)
Loya, Arpit R.; Kushwaha, Tarun; Jain, Prayatna - In: South Asian journal of management : SAJM 26 (2019) 1, pp. 151-164
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012101816
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Parfümwahl am Point of Sale - eine neuroökonomisch fundierte Analyse zur Ableitung relevanter Einflussdeterminanten auf Basis des S-O-R-Modells
Pezoldt, Kerstin; Michaelis, Anne - 2014 - [Online-Ausg.]
Die Wahl des passenden Parfüms ist eine sehr persönliche, emotional gesteuerte Konsumentenentscheidung. Im hart umkämpften Parfümmarkt müssen sich Unternehmen vor den rational zu treffenden Entscheidungen über die Ausgestaltung des Marketing-Mix intensiv mit den zielgruppenrelevanten...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010350346
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Men seeing stars : celebrity endorsers, race, and the male consumer
Branchik, Blaine J.; Ghosh Chowdhury, Tilottama - In: Journal of marketing theory and practice 25 (2017) 3, pp. 305-322
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011738475
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Consumer behavior regarding luxury perfumes : key elements for marketing strategy design
Díaz-Bustamante, Mónica; Carcelén, Sonia - In: Global marketing strategies for the promotion of luxury …, (pp. 46-70). 2016
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What to diffuse in a gender-specific store? : the effect of male and female perfumes on customer value and behaviour
Doucé, Lieve; Janssens, Wim; Leroi-Werelds, Sara; … - In: Journal of consumer behaviour : an international … 15 (2016) 3, pp. 271-280
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011508832
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Copyright Protection for Perfumes
Field, Thomas G. - 2010
In June 2004, the Lancome opinion from the Netherlands held that perfume compositions are copyrightable. The thesis of this paper is that the Dutch Court's approach runs afoul of basic copyright principles. Protecting scents instead would be relatively novel, but hardly radical, and necessary...
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Le temps des artisans : permanences et mutations
Boutillier, Sophie (ed.); Fournier, Claude (ed.);  … - 2015
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Grasse : l'usine à parfums : Provence-Alpes-Côte d'Azur
Benalloul, Gabriel; Buffa, Géraud - 2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011417150
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Managing collective processes in the creative industries : insight from perfumery and haute cuisine
Paris, Thomas; Lang, Gerald - In: Global business and organizational excellence : a … 35 (2015/16) 1, pp. 67-76
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La fabrique des parfums : naissance d'une industrie de luxe
Briot, Eugénie - 2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011348591
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Parfümwahl am Point of Sale - Eine neuroökonomisch fundierte Analyse zur Ableitung relevanter Einflussdeterminanten auf Basis des S-O-R-Modells
Pezoldt, Kerstin; Michaelis, Anne - 2014
Die Wahl des passenden Parfüms ist eine sehr persönliche, emotional gesteuerte Konsumentenentscheidung. Im hart umkämpften Parfümmarkt müssen sich Unternehmen vor den rational zu treffenden Entscheidungen über die Ausgestaltung des Marketing-Mix intensiv mit den zielgruppenrelevanten...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010352467
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Fabriquer le luxe : le travail des sous-traitants
Darène, Nathalie - 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010430756
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Historical trajectory and knowledge embeddedness : a case study in the French perfume cluster
Leszczyńska, Dorota - In: Management & organizational history : MOH 8 (2013) 3, pp. 290-305
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009780378
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Evaluating resposes to celebrity endorsements using projective techniques
Tantiseneepong, Nisachon; Gorton, Matthew; White, John - In: Qualitative market research : an international journal 15 (2012) 1, pp. 57-69
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009503726
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When the diffusion of innovation is a cultural evolution
Bécheur, Amina; Atik, Deniz - In: Marketing management : a cultural perspective, (pp. 378-391). 2012
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009508081
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A study of visual puffery in fragrance advertising : is the message sent stronger than the actual scent?
Toncar, Mark; Fetscherin, Marc - In: European journal of marketing : EJM 46 (2012) 1/2, pp. 52-72
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009514324
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Branchen-Report / Bundesverband Parfümerien e.V. : vorgestellt anlässlich der Parfümerietagung ...
Bundesverband Parfümerien - Düsseldorf : Bundesverb. Parfümerien - Nachgewiesen 2010/11(2011) - 2011/12(2012)
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009547034
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Der Duft-Code : wie die Industrie unsere Sinne manipuliert
Goris, Eva; Hutter, Claus-Peter - 2011
Von Düften gesteuert, kaufen wir teure Waren. Von Aromen verführt, essen wir minderwertige Nahrungsmittel. Künstliche Duft- und Aromastoffe werden heute überall von der Industrie gezielt eingesetzt, um Verbraucher für ihre Profitinteressen zu dressieren. Und die Risiken? Werden...
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Editorial: Creative industries in history
Friedman, Walter A.; Jones, Geoffrey - In: Business history review 85 (2011) 2, pp. 237-244
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009356184
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From industry to luxury : French perfume in the nineteenth century
Briot, Eugénie - In: Business history review 85 (2011) 2, pp. 273-294
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009375647
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Special issue: Creative industries in history
Friedman, Walter A. (contributor) - 2011
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009381798
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Ethical behaviour in practice : decision outcomes and strategic implications
Barraquier, Anne - In: British journal of management : BJM 22 (2011), pp. 28-46
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10008907099
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Sensing brands, branding scents : on perfume creation in the fragrance industry
Kubartz, Bodo - In: Brands and branding geographies, (pp. 125-149). 2011
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009296595
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Besoin d'être stimulé ? Le rôle de l'association symbolique dans l'évaluation de l'environnement
Ardelet-Massieu, Caroline; Briand-Decre, Gwenaëlle; … - Université Paris-Dauphine (Paris IX) - 2010
Cet article pose les premières bases d’un modèle de marketing sensoriel qui articulerait les concepts d’évocation, d’inférence, et de niveau de stimulation des consommateurs. Nous faisons l’hypothèse que le consommateur doit être suffisamment stimulé pour que le processus...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011072452
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The emotional nexus between products and organizations : the case of perfume
Lampel, Joseph; Mustafa, Nermeen - In: Creativity and the contemporary economy Niina Koivunen …, (pp. 83-108). 2009
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Quelle gouvernance pour les pôles de compétitivité constitués de PME
Mendez, Ariel; Bardet, Manuela - In: Revue française de gestion : hommes et techniques 35 (2009) 190, pp. 123-142
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003816628
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Handel mit Herz und Verstand : internationale Markenführung der Douglas-Parfümerien
Aufterbeck, Heike; Rotermund, Michael; Eckmann, Claus - In: Management internationaler Dienstleistungsmarken : …, (pp. 201-216). 2009
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003786537
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Smells like me : personality and perfume choice
Janssens, Wim; Pelsmacker, Patrick de - In: International journal of market research : JMRS ; the … 51 (2009) 4, pp. 465-480
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003863678
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Exploring the Celtic narrative in advertising: goddess culture and the lexicon of perfumery
Stevens, Lorna; Maclaran, Pauline - In: Journal of strategic marketing 15 (2007) 1, pp. 29-39
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003437657
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Women's fragrances - France
In: Consumer goods Europe (2007) 538
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003639311
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Women's fragrances - Germany
In: Consumer goods Europe (2007) 538
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003639313
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Women's fragrances - Italy
In: Consumer goods Europe (2007) 538
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003639315
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Women's fragrances - Spain
In: Consumer goods Europe (2007) 538
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003639317
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Women's fragrances - UK
In: Consumer goods Europe (2007) 538
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003639318
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Outfit : Zielgruppen, Marken, Medien ; Kleidung, Schuhe, Schmuck & Uhren, Brillen, Lederwaren & Reisegepäck, Schreibgeräte, Lifestyle, Konsum
Hamburg : Spiegel-Verl. - [1.]1986; 2.1990 -6
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10000494399
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Tell me which perfume you wear, i'll tell you how old you are : modeling the impact of consumer age on product choice
Lambert-Pandraud, Raphae͏̈lle; Laurent, Gilles - 2006
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003740334
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La mode en chiffres
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10002797881
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La mode en chiffres
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10001696478
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Männlichkeit und Werbung : Inszenierung, Typologie, Bedeutung
Borstnar, Nils - 2002
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010212160
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The influence of gender-stereotyped perfumes on the attribution of
Sczesny, Sabine; Spreemann, Sandra; Stahlberg, Dagmar - 2000
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013443035
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Schnittstellenmanagement zwischen F&E und Marketing in der Riechstoffindustrie
Fröhlich, Heinz - 1999 - 1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10001405157
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Parfümerie und Kosmetik : Parfüme u. Kosmetika, Kosmetologie, kosmetische Chemie ; internat. Zeitschr. für wissenschaftl. u. techn. Grundlagen d. Parfüm- und Kosmetika-Industrie
Heidelberg : Hüthig - 30.1949 - 80.1999
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