Ausdehnung der Wertschöpfung im Profifußball durch Internationalisierung
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Overloop, Pascal C. van ; Hermanns, Arnold |
Published in: |
Wirtschaftlicher und sportlicher Wettbewerb : Festschrift für Rainer Gömmel zum 65. Geburtstag. - Stuttgart : Steiner, ISBN 978-3-515-09373-6. - 2009, p. 359-376
|
Subject: | Fußball | Football | Profisport | Professional sports | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Globalisierung | Globalization | Multinationales Unternehmen | Transnational corporation |
-
A typology of international strategies for Hungarian professional sports clubs
Kozma, Miklós, (2016)
-
French football, foreign investors : global sports as country branding
Chanavat, Nicolas, (2017)
-
Internationalization of professional football clubs : the case of German Bundesliga and China
Horbel, Chris, (2020)
- More ...
-
Marketing : Grundlagen und Managementprozess
Hermanns, Arnold, (2007)
-
Marketing : Grundlagen und Managementprozess
Hermanns, Arnold, (2012)
-
Marketing : Grundlagen und Managementprozess
Hermanns, Arnold, (2007)
- More ...