COVID-19-Pandemie – ethische und ökonomische Herausforderungen für ein gelingendes Krisenmanagement
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Biller-Andorno, Nikola ; Kapitza, Thomas |
Published in: |
Wirtschaftsdienst. - Heidelberg : Springer, ISSN 1613-978X. - Vol. 101.2021, 8, p. 586-590
|
Publisher: |
Heidelberg : Springer |
Subject: | Epidemie | Coronavirus | Krisenmanagement |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | German |
Other identifiers: | 10.1007/s10273-021-2975-5 [DOI] 1772442232 [GVK] hdl:10419/247805 [Handle] RePEc:spr:wirtsc:v:101:y:2021:i:8:d:10.1007_s10273-021-2975-5 [RePEc] |
Source: |
-
McGuire, David, (2020)
-
Who should you market to in a crisis? : examining plog's model during the COVID-19 pandemic
Litvin, Stephen W., (2022)
-
Corona-Krisenmanagement im Gesundheitswesen : Kernpunkte einer Strategie zum Umgang mit SARS-CoV-2
Augurzky, Boris, (2020)
- More ...
-
COVID-19-Pandemie - ethische und ökonomische Herausforderungen für ein gelingendes Krisenmanagement
Biller-Andorno, Nikola, (2021)
-
Engel, Harold, (2004)
-
Fourie, Carina, (2014)
- More ...