Die Bedeutung ökologisch orientierter Gründungen für Produktinnovationen zur Nachhaltigkeit
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Clausen, Jens |
Published in: |
Zeitschrift für Umweltpolitik & Umweltrecht : ZfU ; Beiträge zur rechts-, wirtschafts- und sozialwissenschaftlichen Umweltforschung. - Frankfurt, M. : dfv-Mediengruppe, ISSN 0931-0983, ZDB-ID 246614-4. - Vol. 29.2006, 1, p. 107-132
|
Subject: | Umweltmanagement | Environmental management | Unternehmensgründung | Business start-up | Öko-Produkt | Sustainable product | Ernährungsindustrie | Food industry | Umweltbewusstsein | Environmental consciousness | Nachhaltige Entwicklung | Sustainable development | Deutschland | Germany | USA | United States | Nordeuropa | Northern Europe |
-
Green start-ups and the role of founder personality
Chapman, Gary, (2022)
-
Ethical markets : growing the green economy
Henderson, Hazel, (2006)
-
Going green : toward organic farming and a plastic-free eco-friendly lifestyle
Roy, Sumit, (2019)
- More ...
-
Clausen, Jens, (2010)
-
Clausen, Jens, (2007)
-
Environmental performance, competitiveness and management of small businesses in Europe
Hitchens, David, (2005)
- More ...