Entscheidungsrelevante Produktmerkmale : Bestimmungsgründe u. polit. Implikationen
Year of publication: |
1986
|
---|---|
Authors: | Grunert, Klaus G. |
Published in: |
Hauswirtschaft und Wissenschaft : europäische Zeitschrift für Haushaltsökonomie, Haushaltstechnik und Sozialmanagement : Jahrbuch des ... Jahrgangs .... - München : Selbstverlag der Deutschen Gesellschaft für Hauswirtschaft e.V. (dgh), ISSN 0017-8454, ZDB-ID 214177-2. - Vol. 34.1986, 5, p. 236-243
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Produktqualität | Product quality |
-
Warranty as an effective strategy for remanufactured product
Liao, Bifeng, (2016)
-
Lowering customer evaluation costs, product differentiation, and price competition
Jing, Bing, (2016)
-
Does customer satisfaction on product quality illustrates loyalty of agricultural product?
Sadeli, Agriani H., (2016)
- More ...
-
MANUFACTURER AND RETAILER BRANDS IN FOOD RETAIL ASSORTMENTS Notes from a shopping trip across Europe
Esbjerg, Lars, (2005)
-
Udviklingen på afsætningsmarkederne for dansk svinekød.
Jeppesen, Lisbeth Fruensgaard, (2002)
-
Consumatori cinesi e cibo: tra tradizione millenaria e influenze culturali occidentali
Giudice, Teresa Del, (2012)
- More ...