How classical orchestras in Europe adapt to a changing environment
Year of publication: |
[2017]
|
---|---|
Authors: | Rosu, Stefan ; Zaman, Edbar |
Published in: |
Global innovation and entrepreneurship : challenges and experiences from East and West. - Cham, Switzerland : Palgrave Macmillan, ISBN 3-319-43858-1. - 2017, p. 251-271
|
Subject: | Musikveranstaltung | Musical performance | Kulturmarketing | Cultural marketing | Geschäftsmodell | Business model | Deutschland | Germany | Niederlande | Netherlands |
-
Krüerke, Paul, (2014)
-
Zukunftspotenziale von Kunstgalerien : GaleristInnen zwischen Vermittlungsanspruch und Marktzwängen
Gröndahl, Peter, (2021)
-
Digitale Transformation : Fallbeispiele und Branchenanalysen
Oswald, Gerhard, (2018)
- More ...
-
Zukunftsstrategien für Orchester : Kompetenzen und Kräfte mobilisieren
Rosu, Stefan, (2014)
-
Missing the audience : online musicking in times of COVID-19
Werff, Ties van de, (2021)
- More ...