Implementierung von Wachstumsstrategien in Zeiten des Medienwandels
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Kolo, Castulus |
Published in: |
Management von Medienunternehmen : digitale Innovationen - crossmediale Strategien. - Wiesbaden : Springer-Gabler, ISBN 3-8349-4255-3. - 2013, p. 185-224
|
Subject: | Mediensektor | Media industries | Wachstumsbranche | Growth industries | Strategisches Management | Strategic management | Führungsorganisation | Governance structure | Erfolgsfaktor | Success factor |
-
Diversifikationserfolg : eine top-management-orientierte Perspektive
Wulf, Torsten, (2007)
-
Zeise, Mark, (2008)
-
Diversifikationserfolg : Eine top-management-orientierte Perspektive
Wulf, Torsten, (2007)
- More ...
-
A Cross-Cultural Perspective on Motives and Patterns of Brand Recommendation in Social Media
Kolo, Castulus, (2018)
-
Haumer, Florian, (2021)
-
Economics of information and cultural goods
Mierzejewska, Bozena Izabela, (2019)
- More ...