International expansion of the world's four largest retail companies
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Swoboda, Bernhard ; Elsner, Stefan |
Published in: |
Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen - Praxiserfahrungen - Perspektiven. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-2967-9. - 2011, p. 881-899
|
Subject: | Globalisierung | Globalization | Internationales Marketing | International marketing | Internationales Management | International management | Großunternehmen | Large firm | Einzelhandel | Retail trade | OECD-Staaten | OECD countries |
-
Performance implications of store format diversification for international retailers
Dimitrova, Boryana V., (2018)
-
Fernie, John, (2005)
-
Pontiggia, Andrea, (2014)
- More ...
-
Swoboda, Bernhard, (2015)
-
Swoboda, Bernhard, (2015)
-
Bedeutung institutionalisierter Markteintrittsstrategien bei internationalen Handelsunternehmen
Swoboda, Bernhard, (2012)
- More ...