Managervergütung und Unternehmenserfolg
Year of publication: |
1997
|
---|---|
Authors: | Schwalbach, Joachim |
Other Persons: | Graßhoff, Ulrike (contributor) |
Published in: |
Journal of business economics : JBE. - Berlin : Springer, ISSN 0044-2372, ZDB-ID 201074-4. - Vol. 67.1997, 2, p. 203-217
|
Subject: | Leistungsentgelt | Performance pay | Betriebsgröße | Firm size | Prinzipal-Agent-Theorie | Agency theory | Theorie | Theory | Deutschland | Germany | Führungskräfte | Managers | 1988-1992 |
-
Strategic change, multi-task managers and executive compensation
Schwalbach, Joachim, (2001)
-
Optionspläne als Instrument wertorientierter Managementvergütung
Winter, Stefan, (2000)
-
Gestaltungsmöglichkeiten eines Anreizsystems für Führungskräfte
Seifert, Theresia, (2001)
- More ...
-
Executive Pay and Corporate Financial Performance. An Explorative Data Analysis
Graßhoff, Ulrike, (2000)
-
Executive Pay and Corporate Financial Performance. An Explorative Data Analysis
Schwalbach, Joachim, (1999)
-
Managervergütung und Unternehmenserfolg
Schwalbach, Joachim, (1995)
- More ...