Preissegmentierung im deutschen Strommarkt : ein interaktives Pricing-Konzept im Retail-Markt
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Veit, Daniel J. ; Weidlich, Anke |
Published in: |
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet. - München : Vahlen, ISBN 978-3-8006-3580-1. - 2008, p. 165-180
|
Subject: | Preisdifferenzierung | Price discrimination | Strompreis | Electricity price | Preismanagement | Pricing strategy | Interaktive Medien | Interactive media | Social Web | Social web | Elektrizitätswirtschaft | Electric power industry |
-
Preissegmentierung im deutschen Strommarkt : ein interaktives Pricing-Konzept im Retail-Markt
Veit, Daniel J., (2007)
-
Gugler, Klaus, (2018)
-
Price dispersion in Australian retail electricity markets
Nelson, Tim, (2018)
- More ...
-
An agent-based analysis of the German electricity market with transmission capacity constraints
Veit, Daniel J., (2009)
-
Agent-based simulations for electricity market regulation advice : procedures and an example
Weidlich, Anke, (2008)
-
An agent-based analysis of the German electricity market with transmission capacity constraints
Veit, Daniel J., (2009)
- More ...