Social-Customer-Relationship-Management (Social-CRM) : Anwendung und Technologie
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Alt, Rainer ; Reinhold, Olaf |
Published in: |
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V.. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 0937-6429, ZDB-ID 1017362-6. - Vol. 54.2012, 5, p. 281-286
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Social Web | Social web |
-
Academic Pinstitution : higher education's use of Pinterest for relationship marketing
Linvill, Darren L., (2015)
-
Relational mechanisms in innovation co-creation
Boier, Rodica, (2014)
-
Guo, Miao, (2014)
- More ...
-
Social Customer Relationship Management (Social CRM)
Alt, Rainer, (2012)
-
Social customer relationship management : fundamentals, applications, technologies
Alt, Rainer, (2020)
-
Social Customer Relationship Management : Grundlagen, Anwendungen und Technologien
Alt, Rainer, (2016)
- More ...