The sustainable corporate strategy in industrial goods markets : Success Factor for Marketing in Monopolistic Markets
Year of publication: |
2020
|
---|---|
Authors: | Niski, Alfred ; Krause, Stefanie ; Drusche, Olaf |
Published in: |
Ökologisches Wirtschaften. - München : ÖKOM, ISSN 1430-8800, ZDB-ID 1309500-6. - Vol. 35.2020, 1, p. 30-37
|
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management | Theorie | Theory | Monopolistischer Wettbewerb | Monopolistic competition | Marketing | Erfolgsfaktor | Success factor |
-
Fritz, Wolfgang, (1992)
-
Marktorientierte Unternehmensführung : Messung - Determinanten - Erfolgsauswirkungen
Becker, Jan, (1999)
-
Globales Marketing im Dienstleistungssektor : Determinanten, Ansatzpunkte, Erfolgsträchtigkeit
Reis, Thomas, (1999)
- More ...
-
Business models for sustainability
Drusche, Olaf, (2021)
-
Drusche, Olaf, (2023)
-
Dluhosch, Barbara, (2013)
- More ...