Using artificial neural nets for flexible aggregate market response modeling
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Hruschka, Harald |
Published in: |
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-8349-4657-7. - 2012, p. 103-121
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Neuronale Netze | Neural networks | Theorie | Theory |
-
Jung, Hans H., (1997)
-
Neurobasiertes Informationsmanagement als Erfolgsbasis zukunftsgerichteter Zielkundenbearbeitung
Raffée, Hans, (1997)
-
Abverkaufsprognose im Supermarkt mit neuronalen Netzen
Thiesing, Frank M., (1998)
- More ...
-
Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald, (2001)
-
Hruschka, Harald, (2000)
-
Semi-parametrische Marktanteilsmodellierung
Hruschka, Harald, (2000)
- More ...