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Aims of the seminar: Against the background of increasing pressure from the capital market and major corporate trends such as digitization, marketing managers are more and more forced to demonstrate the performance and value relevance of their decisions. Marketing scholars have responded to this...
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The GSSI 2022 Annual Conference will convene on “Creating Value for Customers and Companies in a Changing World”. In the pursuit of sales excellence and profitability, companies and their salesforces must adapt to the new realities of the COVID-19 pandemic, political changes, environmental...
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Motto: Resilienz@Marketing - Was macht Unternehmen robust und wiederstandsfähig?
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The two-day international workshop, taking place at the ifo Institute in Munich and hosted by CESifo, will gather doctoral students involved in research in the field of the Economics of Digitization with both theoretical and empirical focus Topics of Interest: Telecommunications – Internet and...
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Erwünscht sind Beiträge aus dem breiten Spektrum der Wirtschaftspsychologie, so z.B. aus der Arbeits-, Organisations- und Personalpsychologie, der Markt-, Konsumenten- und Medienpsychologie sowie der Umweltpsychologie und Ingenieurspsychologie. Alle Beiträge sollten klare theoretische...
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The WHU Bachelor European Summer Program offers a three-week course on 'The Business, Political, and Cultural Environment in Europe’ for Bachelor students of WHU's partner schools on the attractive campus in Vallendar. The program offers a targeted and compact insight into international...
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Program: Podium 1: Die Pionierzeit der Marketingforschung von 1970 bis 1995; Podium 2: Going International – Sichtbarkeit und Erfolg der deutschen Marketingforschung von 1995 bis 2020; Podium 3: Where do we go from here? – Oder: wie sieht die deutsche Marketingwissenschaft der Zukunft aus? ; Key...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012099788
Der Marketingtag versteht sich als Forum für den Austausch von Wissenschaft und Praxis und richtet sich an Marketingexperten, Studierende und interessierte Laien. Neben Vorträgen und Diskussionen besteht ausreichend Zeit für Gespräche und zum Netzwerken.
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Das Entrepreneurship Summit versammelt Experten auf dem Gebiet der Unternehmensgründung und erfahrene Gründer, die ihre Kenntnisse weitergeben. Schwerpunkt dieses Jahr ist das Thema „Digitale Geschäftsmodelle und Digitales Marketing“.
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Diese Jahr steht es unter dem Motto Mit Tech und Touch die Zukunft gestalten - #ai #human # whatsnext. Neue Technologien eröffnen neue Potentiale. Doch wer versteht schon genau, was Künstliche Intelligenz und andere Technologien für Geschäftsmodelle und das Marketing bedeuten werden? Erfolgt...
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In cooperation with "Conference and Meeting Resources" of the American Economic Association (AEA) Logo of AEA