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Unfortunately, due to travel restrictions in the Australasia region, ICAR 2021 has been postponed until further notice. The area of anti-consumption involves much research relevant to the business ethics, corporate social responsibility, and corporate sustainability. Indeed, anti-consumption is...
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Unter dem Motto „Die Krise als Treiber des Wandels! Neue Regeln, neue Werte, neue Perspektiven" findet ab dem 17. Juli 2020 unser 46. Münchener Marketing-Symposium, diesmal als Live-Online-Vortragsreihe, statt. In unserer Auftaktveranstaltung, am Freitag den 17. Juli 2020, referieren...
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Diese Jahr steht es unter dem Motto Mit Tech und Touch die Zukunft gestalten - #ai #human # whatsnext. Neue Technologien eröffnen neue Potentiale. Doch wer versteht schon genau, was Künstliche Intelligenz und andere Technologien für Geschäftsmodelle und das Marketing bedeuten werden? Erfolgt...
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Topics: Marketing Research, Consumer Behavior, Global Marketing, Strategic Marketing, Marketing Management, New Media Marketing, Marketing Communication, Sharing Economy etc.
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TIBER brings together Economists, Psychologists, Marketing researchers and others who work on Behavioral Decision Making, either in individual or interdependent settings. We look for empirical contributions from diverse fields, such as Individual Decision Making, Consumer Behavior, Bargaining,...
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Digitale Technologien und gesellschaftliche Trends stellen die Handelswelt vor große Herausforderungen. Sind Omnichannel-Strategien ein Weg, diese Herausforderungen zu meistern? Welche Konzepte sind bereits heute erfolgreich und wegweisend für die Zukunft – oder anders formuliert: Was...
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The goal of this series of symposia is to establish contact and discussion between researchers of the different fields. We look for empirical contributions from diverse fields, such as Individual Decision Making, Consumer Behavior, Bargaining, Social Dilemmas, Experimental Games, Emotions,...
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Neue Kommunikationswege, verändertes Nutzerverhalten und digitale Möglichkeiten, Aufmerksamkeit zu erzeugen – diese Entwicklungen haben das Marketing verändert. Welche Chancen und Herausforderungen im Marketing des digitalen Zeitalters liegen, beleuchtet das Digital Marketing Symposium am...
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The aim of the symposium is to open a space for reflection about the technological frontier and knowledge in tourism intelligence that allows drawing paths and future trends. Create an advanced framework for discussion, with the protagonists of exception to the principal investigators, managers...
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This symposium aims to bring out some of these brand-related issues. We welcome submissions addressing a broad range of brand strategy and management topics from both theoretical and empirical perspectives.
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