Are energy-intensive life-images fading? : the cultural meaning of the automobile in transition
Year of publication: |
1983
|
---|---|
Authors: | Sachs, Wolfgang |
Published in: |
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier, ISSN 0167-4870, ZDB-ID 865181-4. - Vol. 3.1983, 3/4, p. 347-365
|
Subject: | Kraftfahrzeug | Energiesubstitution | Sozialer Wandel | Deutschland |
-
Quantitativer Einfluss gesellschaftlicher Trends auf den Fahrzeugabsatz in Deutschland
Rühl, Christian, (2014)
-
Automobil und moderne Gesellschaft : Beiträge zur sozialwissenschaftlichen Mobilitätsforschung
Canzler, Weert, (2016)
-
Nakićenović, Nebojša, (1986)
- More ...
-
Sachs, Wolfgang, (2003)
-
Nach uns die Zukunft : der globale Konflikt um Gerechtigkeit und Ökologie
Sachs, Wolfgang, (2003)
-
Erfahrung und Erwartung : versicherungstechnische Umweltprobleme
Sachs, Wolfgang, (1967)
- More ...