Babbling before banking? Online communities and pre‐purchase information seeking
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Berger, Sven C. ; Messerschmidt, Christian M. |
Published in: |
International Journal of Bank Marketing. - Emerald Group Publishing Limited, ISSN 1758-5937, ZDB-ID 2032104-1. - Vol. 27.2009, 6, p. 446-466
|
Publisher: |
Emerald Group Publishing Limited |
Subject: | Finance | Communities | Information retrieval | Internet | Consumer marketing | Germany |
-
Customized Marketing im Internet : am Beispiel personalisierter Informationsdienstleistungen
Fisbeck, Hagen, (1999)
-
Untersuchung des Suchverhaltens im Web : Interaktion von Internetnutzern mit Suchmaschinen
Höchstötter, Nadine, (2007)
-
The information‐seeking behavior of visual artists: a literature review
Hemmig, William S., (2008)
- More ...
-
Web 2.0 im Retail Banking : Einsatzmöglichkeiten, Praxisbeispiele und empirische Nutzeranalyse
Messerschmidt, Christian M., (2010)
-
Web 2.0 im Retail Banking : Einsatzmöglichkeiten, Praxisbeispiele und empirische Nutzeranalyse
Messerschmidt, Christian M., (2010)
-
Web 2.0 im Retail Banking : Einsatzmöglichkeiten, Praxisbeispiele und empirische Nutzeranalyse
Messerschmidt, Christian M., (2010)
- More ...