Bildung erneut im Lockdown: Wie verbrachten Schulkinder die Schulschließungen Anfang 2021?
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Wößmann, Ludger ; Freundl, Vera ; Grewenig, Elisabeth ; Lergetporer, Philipp ; Werner, Katharina ; Zierow, Larissa |
Published in: |
ifo Schnelldienst. - München : ifo Institut - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, ISSN 0018-974X. - Vol. 74.2021, 05, p. 36-52
|
Publisher: |
München : ifo Institut - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München |
Subject: | Schule | Bildung | Bildungspolitik | Epidemie |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | German |
Other identifiers: | 1759901059 [GVK] hdl:10419/250766 [Handle] RePec:ces:ifosdt:v:74:y:2021:i:05:p:36-52 [RePEc] |
Classification: | I21 - Analysis of Education ; I28 - Government Policy |
Source: |
-
Bildung erneut im Lockdown : wie verbrachten Schulkinder die Schulschließungen Anfang 2021?
Woessmann, Ludger, (2021)
-
Stratified or Comprehensive? Some Economic Considerations on the design of secondary education
Brunello, Giorgio, (2004)
-
Stratified or Comprehensive? Some Economic Considerations on the design of secondary education
Brunello, Giorgio, (2004)
- More ...
-
Wößmann, Ludger, (2020)
-
Bildung erneut im Lockdown : wie verbrachten Schulkinder die Schulschließungen Anfang 2021?
Woessmann, Ludger, (2021)
-
Woessmann, Ludger, (2020)
- More ...