Extent:
Online-Ressource (XX, 270S. 61 Abb, digital)
Series:
Type of publication: Book / Working Paper
Type of publication (narrower categories): Hochschulschrift
Language: German
Notes:
Description based upon print version of record
Preliminary; Bedeutung des Konsumentenboykotts in Forschung und Praxis; State-of-the-Art der Boykottforschung; Modell der individuellen Boykottpartizipation; Ziel und Aufbau der empirischen Untersuchung; Studie A: Quantitative Analyse der Boykottpartizipation; Studie B: Qualitativ-quantitative Analyse der Boykottpartizipation; Diskussion; Back matter
ISBN: 978-3-8349-9960-3 ; 978-3-8349-1435-4
Other identifiers:
10.1007/978-3-8349-9960-3 [DOI]
Classification: Politische Prozesse: Allgemeines ; Marketing
Source:
ECONIS - Online Catalogue of the ZBW
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014742