Cannibalization or synergy? : consumers' channel selction in online-offline multichannel systems
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Kollmann, Tobias ; Kuckertz, Andreas ; Kayser, Ina |
Published in: |
Journal of retailing and consumer services. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier, ISSN 0969-6989, ZDB-ID 1204385-0. - Vol. 19.2012, 2, p. 186-194
|
Subject: | Kaufmotiv | Consumer motivation | Vertriebsweg | Distribution channel | Synergie | Synergy | Electronic Commerce | E-commerce | Deutschland | Germany |
-
Cannibalization or Synergy? Consumers’ Channel Selection in Online-Offline Multichannel Systems
Kollmann, Tobias, (2012)
-
Wagner, Gerhard, (2013)
-
Trenz, Manuel, (2020)
- More ...
-
E-Venture-Capital : Unternehmensfinanzierung in der Net Economy ; Grundlagen und Fallstudien
Kollmann, Tobias, (2003)
-
Shareholder-Value-Ansatz als Basis für das Controlling bei Start-up-Unternehmen
Kollmann, Tobias, (2003)
-
E-Venture-Capital : Unternehmensfinanzierung in der Net Economy Grundlagen und Fallstudien
Kollmann, Tobias, (2003)
- More ...