Co-creating ONE: rethinking integration within communication
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Johansen, Trine Susanne ; Andersen, Sophie Esmann |
Published in: |
Corporate communications : an international journal. - Bingley : Emerald Publishing Limited, ISSN 1356-3289, ZDB-ID 1334346-4. - Vol. 17.2012, 3, p. 272-288
|
Subject: | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Marketingmanagement | Marketing management | Integration | Unternehmenskultur | Corporate culture | Dänemark | Denmark |
-
Unternehmen von der schönsten Seite : Corporate Books für PR und Marketing
Klug, Sonja Ulrike, (2010)
-
Marketing als Führungskonzept : einige grundlegende Entwicklungslinien
Wiedmann, Klaus-Peter, (2007)
-
Sisignano, Annamaria, (2008)
- More ...
-
Cause-related marketing 2.0 : connection, collaboration and commitment
Andersen, Sophie Esmann, (2016)
-
Corporate citizenship : challenging the corporate centricity in corporate marketing
Andersen, Sophie Esmann, (2021)
-
Andersen, Sophie Esmann, (2024)
- More ...