Cognitive biases as boosters : using cognitive biases to improve communication recall to Emmi Jogurtpur
Year of publication: |
2022
|
---|---|
Authors: | Fuchs, Matthias ; Omlin, Christian ; Naef, Stefan ; Steiner, Thomas ; Schumpf, Etienne ; Gollnhofer, Johanna Franziska |
Published in: |
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis. - St. Gallen : Thexis Verlag, ISSN 1865-6544, ZDB-ID 2412643-3. - Vol. 39.2022, 4, p. 18-23
|
Subject: | Kognition | Cognition | Systematischer Fehler | Bias | Kommunikation | Communication | Experiment |
-
Quieting Cognitive Bias with Standards for Witness Communications
Wilson, Melanie D., (2011)
-
Relevant information, personality traits and anchoring effect
Caputo, Andrea, (2014)
-
Cristofaro, Matteo, (2020)
- More ...
-
Fuchs, Matthias, (2022)
-
Über die Wirksamkeit von Marketing in der neuen Welt der Markenkommunikation
Naef, Stefan, (2021)
-
Über die Wirksamkeit von Marketing in der neuen Welt der Markenkommunikation
Naef, Stefan, (2021)
- More ...