Community-Led Growth als Markteintrittsstrategie für Software-Startups im B2B-Umfeld
Year of publication: |
2024
|
---|---|
Authors: | Grimm, Ramona ; Durst, Carolin |
Published in: |
HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ISSN 2198-2775. - Vol. 61.2024, 3, p. 652-673
|
Publisher: |
Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH |
Subject: | Software-Startups | Community-Led Growth | Community Value | Entrepreneurial Marketing | Community-Based Marketing |
-
Community-Led Growth als Markteintrittsstrategie für Software-Startups im B2B-Umfeld
Grimm, Ramona, (2024)
-
Effective entrepreneurial marketing on Facebook : a longitudinal study
Fink, Matthias, (2020)
-
Kaiser, Manuel, (2020)
- More ...
-
Community-Led Growth als Markteintrittsstrategie für Software-Startups im B2B-Umfeld
Grimm, Ramona, (2024)
-
Kätzel, Charlotte, (2021)
-
Durst, Carolin, (2011)
- More ...