Contextual engagement in event visitors' experience and satisfaction
Year of publication: |
2022
|
---|---|
Authors: | Oklevik, Ove ; Kwiatkowski, Grzegorz ; Preuß, Holger ; Kurdyś-Kujawska, Agnieszka |
Published in: |
Scandinavian journal of hospitality and tourism. - London [u.a.] : Taylor and Francis, ISSN 1502-2269, ZDB-ID 2081107-X. - Vol. 22.2022, 1, p. 58-79
|
Subject: | Events | experience | experience economy | satisfaction | Event-Marketing | Event marketing | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction | Urlaubsverhalten | Holiday behaviour | Experiment | Zufriedenheit | Satisfaction | Arbeitszufriedenheit | Job satisfaction | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
Song, Hak-jun, (2015)
-
Living positive experiences in store : how it influences shopping experience value and satisfaction?
Cachero-Martínez, Silvia, (2017)
-
Ramjit Singh, (2022)
- More ...
-
Bedeutung und Arten von Marken im Sport
Preuß, Holger, (2014)
-
Kosten und Nutzen Olympischer Winterspiele in Deutschland : eine Analyse von München 2018
Preuß, Holger, (2011)
-
Sponsoring und Konsumentenverhalten : eine olympische Perspektive
Preuß, Holger, (2005)
- More ...