Corporate brand integration in mergers and acquisitions : an action research-based approach
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Kernstock, Joachim ; Brexendorf, Tim Oliver |
Published in: |
Corporate reputation review : an international journal. - Basingstoke : Palgrave Macmillan, ISSN 1363-3589, ZDB-ID 2119854-8. - Vol. 15.2012, 3, p. 169-178
|
Subject: | Übernahme | Takeover | Markenführung | Brand management | Markenarchitektur | Brand architecture | Unternehmenskultur | Corporate culture | Fusion | Merger | Post-Merger-Integration | Post-merger integration | Firmenimage | Corporate reputation |
-
The role of organizational identity in post-merger integration
Weber, Yaakov, (2019)
-
Corporate Brand Management bei Mergers & Acquisitions : Problemfelder und Erfolgsfaktoren
Wille, Claudia, (2011)
-
Erjansola, Ari-Matti, (2021)
- More ...
-
Der Einsatz von Instrumenten zur Förderung von Brand Behavior
Brexendorf, Tim Oliver, (2011)
-
Das Behavioral-Branding-Konzept : Leitlinie für da Management von Brand Behavior
Henkel, Sven, (2011)
-
Der Funnel als Analyse- und Steuerungsinstrument von Brand Behavior
Wentzel, Daniel, (2011)
- More ...