Creating value in financial services : strategies, operations and technologies
Year of publication: |
2000
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Other Persons: | Melnick, Edward L. (contributor) |
Publisher: |
Boston [u.a.] : Kluwer |
Subject: | Finanzdienstleistungsinstitut | Kundenwert | Kundenmanagement | Aufsatzsammlung |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Individuelle Risikovorsorgeberatung : Entwicklung und Realisation eines kundenspezifischen Konzepts
Erdmann, Georg, (1999)
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Kundenzufriedenheit und Kundenbindung : Strategien und Instrumente von Finanzdienstleistern
Müller, Stefan, (1998)
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Handbuch Wertmanagement in Banken und Versicherungen
Fischer, Matthias, (2004)
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A time series model for long-term financial forecasting
Melnick, Edward L., (1977)
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Encyclopedia of quantitative risk analysis and assessment
Melnick, Edward L.,
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Note--A Mathematical Programming Formulation of Estimation Problems Related to Contingency Tables
Melnick, Edward L., (1976)
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