D2C – Direkte Kundenbeziehungen statt Plattformabhängigkeit : Wie Direct-to-Consumer-Geschäftsmodelle funktionieren können
Year of publication: |
2024
|
---|---|
Authors: | Lüdtke, Jan-Paul ; Fretschner, Michael |
Publisher: |
2024.: Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden 2024.: Wiesbaden : Imprint: Springer Gabler |
Subject: | D2C Direct-to-Consumer | CRM Customer Relationship Management | Direktvertrieb Strategie | Digital Marketing | Plattformökonomie | Disintermediation | E-Commerce | First Party Data | Kundenbeziehung | Kundenzugang | direkte Kundenbeziehung | Aufmerksamkeitsökonomie | Kundenverhalten | Kundendaten | Customer Journey | D2C-Transformation | Direct-to-Consumer-Vertriebsaktivitäten | Ausgangslogistik | Retourenmanagement | D2C-Commerce-Strategien | Back to top |
-
Service innovation in e-commerce last mile delivery : mapping the e-customer journey
Vakulenko, Yulia, (2019)
-
Anderl, Eva, (2016)
-
To jeep or not to keep : effects of online customer reviews on product returns
Minnema, Alec, (2016)
- More ...
-
Developing entrepreneurs : essays on the effects of entrepreneurship education
Fretschner, Michael, (2014)
-
D2C-Startups als Wachstumshebel für etablierte Markenhersteller
Lüdtke, Jan-Paul, (2021)
-
Emmermacher, Tim, (2024)
- More ...