Design evaluation: from typical problems to state-of-the-art solutions
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Carbon, Claus-Christian ; Leder, Helmut |
Published in: |
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen. - Wiesbaden : Gabler/GWV-Fachverl., ISSN 0254-9697, ZDB-ID 614123-7. - Vol. 24.2007, 2, p. 33-37
|
Subject: | Produktgestaltung | Product design | Bewertung | Evaluation |
-
Bewertungsmethodik für die recyclinggerechte Produktgestaltung
Kriwet, Ansgar, (1995)
-
Evaluation design and management
(1999)
-
Die Beurteilung des Erfolgs von Bankprodukten als Grundlage produktpolitischer Entscheidungen
Kilhey, Ulrike, (1987)
- More ...
-
Scenario-based touching: on the influence of top-down processes on tactile and visual appreciation
Jakesch, Martina, (2011)
-
Carbon, Claus-Christian, (2008)
-
Product-design perception and brand strength
Leder, Helmut, (2007)
- More ...