Die Nutzung von ChatGPT in Unternehmen: Ein Fallbeispiel zur Neugestaltung von Serviceprozessen
Year of publication: |
2024
|
---|---|
Authors: | Buxmann, Peter ; Glauben, Adrian ; Hendriks, Patrick |
Published in: |
HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ISSN 2198-2775. - Vol. 61.2024, 2, p. 436-448
|
Publisher: |
Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH |
Subject: | Generative KI | Große Sprachmodelle | Serviceprozesse | Wirtschaftlichkeit | Generative AI | Large Language Models | Service Processes | Economic Viability |
-
Die Nutzung von ChatGPT in Unternehmen : ein Fallbeispiel zur Neugestaltung von Serviceprozessen
Buxmann, Peter, (2024)
-
Emerging trends in edge AI for Industry 4.0 and 5.0 : technologies, applications, and challenges
Anusha, S., (2024)
-
Leible, Stephan, (2024)
- More ...
-
Die Nutzung von ChatGPT in Unternehmen : ein Fallbeispiel zur Neugestaltung von Serviceprozessen
Buxmann, Peter, (2024)
-
Hendriks, Patrick, (1995)
-
Exploring team collaboration in the metaverse from a human capital perspective
Hendriks, Patrick, (2024)
- More ...