Einführung in die qualitative Marktforschung : Design - Datengewinnung - Datenauswertung
Year of publication: |
[2019]
|
---|---|
Authors: | Steffen, Adrienne ; Doppler, Susanne |
Publisher: |
Wiesbaden : Springer Gabler |
Subject: | Marktforschung | Market research | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Qualitative Methode | Qualitative method |
Description of contents: |
Vorgehensweise bei der Untersuchungsplanung und Forschungsdesign -- Stichproben auswählen -- Daten erheben -- Daten aufbereiten und auswerten -- Daten darstellen und präsentieren
Description [swbplus.bsz-bw.de]
|
Extent: | 1 Online-Ressource (VIII, 76 Seiten) |
---|---|
Series: | |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
ISBN: | 978-3-658-25108-6 ; 978-3-658-25107-9 |
Other identifiers: | 10.1007/978-3-658-25108-6 [DOI] |
Classification: | Marketing |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Market research methodologies : multi-method and qualitative approaches
Takhar-Lail, Amandeep, (2015)
-
Einführung in die Qualitative Marktforschung : Design - Datengewinnung - Datenauswertung
Steffen, Adrienne, (2019)
-
Market research methodologies : multi-method and qualitative approaches
Takhar-Lail, Amandeep, (2015)
- More ...
-
Einführung in die Qualitative Marktforschung : Design - Datengewinnung - Datenauswertung
Steffen, Adrienne, (2019)
-
Case studies on food experiences in marketing, retail, and events
Doppler, Susanne, (2020)
-
Minimalismus und Konsumentenverhalten : Hintergründe, Motive, Auswirkungen
Doppler, Susanne, (2024)
- More ...