Entwicklung einer deutschen Kurzskala zur zweidimensionalen Messung von sozialer Erwünschtheit
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Winkler, Niels ; Kroh, Martin ; Spieß, Martin |
Institutions: | DIW Berlin (Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung) |
Subject: | Soziale Erwünschtheit | impression management | self-deceptive enhancement | BIDR |
Extent: | application/pdf |
---|---|
Series: | Discussion Papers of DIW Berlin. - ISSN 1619-4535. |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
Notes: | Number 579 III, 31 p. |
Source: |
-
Entwicklung einer deutschen Kurzskala zur zweidimensionalen Messung von sozialer Erwünschtheit
Winkler, Niels, (2006)
-
Correcting for bias using multidimensional measures of Socially Desirable Response
Meyer, Stefan, (2020)
-
Men engage in self-deceptive enhancement, whereas women engage in impression management
Lalwani, Ashok K., (2023)
- More ...
-
Entwicklung einer deutschen Kurzskala zur zweidimensionalen Messung von sozialer Erwünschtheit
Winkler, Niels, (2006)
-
Kroh, Martin, (2006)
-
Spieß, Martin, (2004)
- More ...