Evaluation des Projekts "Hauptschultalente für die Metropolregion - kooperatives Übergangsmanagement Beruf-Schule (KÜM)" : Endbericht – Januar 2011 : Forschungsprojekt im Auftrag der Bundesagentur für Arbeit
Year of publication: |
[2011]
|
---|---|
Authors: | Ehlert, Christoph R. ; Grave, Barbara S. ; Kluve, Jochen ; Tamm, Marcus |
Institutions: | RWI - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung (issuing body) |
Publisher: |
Essen : Rheinisch-Westfälisches Institut für Wirtschaftsforschung |
Subject: | Berufsbildung | Vocational training | Arbeitsmarktintegration | Labour market integration | Absolventen | Graduates | Weiterführende Schule | Secondary school | Projektbewertung | Project evaluation | Arbeitsmarktpolitik | Labour market policy | Deutschland | Germany |
Extent: | 1 Online-Ressource (circa 79 Seiten) Illustrationen |
---|---|
Series: | |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Graue Literatur ; Non-commercial literature |
Language: | German |
Other identifiers: | hdl:10419/246784 [Handle] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Do high school graduates benefit from intensive vocational training?
Costabella, Luca Mo, (2017)
-
Fitzenberger, Bernd, (2015)
-
Do high school STEM courses prepare non-college bound youth for jobs in the STEM economy?
Bozick, Robert, (2017)
- More ...
-
Kluve, Jochen, (2007)
-
Kluve, Jochen, (2008)
-
Bechara, Peggy, (2015)
- More ...