Faculty motivation as a key for integrating sustainable development in higher education curricula
Year of publication: |
2019
|
---|---|
Authors: | Brahm, Taiga ; Kühner, Patrizia |
Published in: |
International journal of innovation and sustainable development : IJISD. - [Olney, Bucks.] : Inderscience Enterprises, ISSN 1740-8822, ZDB-ID 2232716-2. - Vol. 13.2019, 2, p. 181-197
|
Subject: | sustainable development | faculty | motivation | faculty development | higher education institution | university | Hochschule | Higher education institution | Nachhaltige Entwicklung | Sustainable development | Hochschullehrer | Higher education staff | Wirtschaftshochschule | Economics department | Motivation | Universitäre Forschung | University research |
-
Nurachmawati, Aini, (2021)
-
Tóth, Zsuzsanna Eszter, (2017)
-
Chory, Rebecca M., (2017)
- More ...
-
"Ne(x)t Generation Learning":E-Assessment und E-Portfolio:halten sie, was sie versprechen?
Brahm, Taiga, (2007)
-
Ökonomische Kompetenz und Geschlecht: Ausmaß und Ursachen des Gender Gaps
Oberrauch, Luis, (2022)
-
Zukunftsfähig bleiben! 9 + 1 Thesen für eine bessere Berufsbildung
Brahm, Taiga, (2022)
- More ...