Festschrift zur Emeritierung von Prof. Horst Müller, Master of Business Administration
Year of publication: |
[2018]
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Other Persons: | Jampolski, Oleg (ed.) ; Janur, Kinga (ed.) ; Kirsten, Stefan (ed.) ; May, Ann-Sophie (ed.) ; Möckel, Daniela (ed.) ; Müller, Horst (honouree) |
Institutions: | Hochschule Mittweida / Fakultät Medien (issuing body) ; AMAK AG (publisher) |
Publisher: |
Mittweida : Hochschule Mittweida |
Subject: | Horst Müller | Kommunikationswissenschaft | Communication science | Emeritierung |
Description of contents: | Table of Contents [d-nb.info] |
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Neumann, Karl-Heinz, (2004)
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Communication Science :An Integral Part of Business and Business Studies?
Hinner, Michael B., (2002)
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Werkzeuge für die Zusammenarbeit im Wissensmanagement in Kooperationen
Schmaltz, Robert, (2005)
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Typologie der Werbediskurse : was zeichnet erfolgreiche Marken aus?
Mucundorfeanu, Meda, (2022)
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Flowbile : kleinteilige Publikumsforschung im sächsischen Personennahverkehr
Czerny, Marcel, (2019)
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Kirsten, Stefan, (2004)
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