Flipping the Classroom : IT-unterstützte Lerneraktivierung zur Verbesserung des Lernerfolges einer universitären Massenlehrveranstaltung
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Lehmann, Katja ; Oeste-Reiß, Sarah ; Janson, Andreas ; Söllner, Matthias ; Leimeister, Jan Marco |
Published in: |
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik. - Wiesbaden : Springer Vieweg, ISSN 1436-3011, ZDB-ID 1015731-1. - Vol. 52.2015, 301, p. 81-95
|
Subject: | Lernziele | Lernerfolg | Universitäre Massenlehrveranstaltung | Interaktion | Peer Learning | Theoriemotiviertes Design |
-
Student learning in South Asia : challenges, opportunities, and policy priorities
Dundar, Halil, (2014)
-
Conduit, Jodie, (2017)
-
Peer influence and IT career choice
Langer, Nishtha, (2024)
- More ...
-
Winkler, Rainer, (2022)
-
Janson, Andreas, (2020)
-
The role of design patterns in the development and legal assessment of lawful technologies
Dickhaut, Ernestine, (2022)
- More ...