Gaining legitimacy by being different : optimal distinctiveness in crowdfunding platforms
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Taeuscher, Karl ; Bouncken, Ricarda B. ; Pesch, Robin |
Published in: |
Academy of Management journal : AMJ. - Valhalla, NY : Academy of Management, ISSN 0001-4273, ZDB-ID 221859-8. - Vol. 64.2021, 1, p. 149-179
|
Subject: | Wettbewerbsstrategie | Competitive strategy | Unternehmensgründung | Business start-up | Glaubwürdigkeit | Credibility | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Wahrnehmung | Perception | Crowdfunding | Entrepreneurship | Entrepreneurship approach |
-
Gao, Huachao, (2025)
-
TMI : signaling credible claims in crowdfunding campaign narratives
Kim, Phillip H., (2016)
-
Saeed, Saadat, (2014)
- More ...
-
Bouncken, Ricarda B., (2014)
-
Divers und doch Produktiv? : zum Umgang mit kultureller Diversität bei Dienstleistungsunternehmen
Bouncken, Ricarda B., (2011)
-
Bouncken, Ricarda B., (2015)
- More ...