Generelles Tempolimit auf Autobahnen: Hohe volkswirtschaftliche Kosten sind zu berücksichtigen
Year of publication: |
2020
|
---|---|
Authors: | Schmidt, Ulrich |
Publisher: |
Kiel : Kiel Institute for the World Economy (IfW) |
Subject: | Tempolimit | Treibhausgasemissionen | Verkehrstote | Kosten-Nutzen Analyse | Speed Limit | Carbon Emissions | Traffic Fatalities | Cost-Benefit Analysis |
Series: | Kiel Policy Brief ; 145 |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Research Report |
Language: | German |
Other identifiers: | 1730488773 [GVK] hdl:10419/224470 [Handle] RePEc:zbw:ifwkpb:145 [RePEc] |
Source: |
-
Generelles Tempolimit auf Autobahnen : hohe volkswirtschaftliche Kosten sind zu berücksichtigen
Schmidt, Ulrich, (2020)
-
Slow steaming impacts on ocean carriers and shippers
Maloni, Michael, (2013)
-
An economic cost-benefit analysis of a general speed limit on German highways
Thiedig, Johannes, (2018)
- More ...
-
Schmidt, Ulrich, (1995)
-
Schmidt, Ulrich, (1998)
-
Wahlfamilie : die "Wohngemeinschaft Jung und Alt" - ein Modell für das Wohnen von morgen
Schmidt, Ulrich, (1990)
- More ...