Grundlagen der Verpackungsgestaltung : ein Beitrag zur marketingorientierten Produktforschung
Year of publication: |
1971
|
---|---|
Authors: | Koppelmann, Udo |
Publisher: |
Herne [u.a.] : Verl. Neue Wirtschafts-Briefe |
Subject: | Verpackungstechnik | Verpackung | Produktgestaltung |
-
Package design and its management : meeting the design requirements of modern packaging
(1965)
-
Consumer reaction to new package design
Holmes, Gary R., (2012)
-
Seeing is not necessarily liking : advancing research on package design with eye-tracking
Husić-Mehmedović, Melika, (2017)
- More ...
-
Produktmarketing : Entscheidungsgrundlagen für Produktmanager
Koppelmann, Udo, (1997)
-
Marketing : Einführung in Entscheidungsprobleme des Absatzes und der Beschaffung
Koppelmann, Udo, (1995)
-
Beschaffungsmarketing : mit 212 Übersichten
Koppelmann, Udo, (1995)
- More ...