How to grow when markets don't
Year of publication: |
2003
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Authors: | Slywotzky, Adrian J. ; Wise, Richard ; Weber, Karl |
Publisher: |
New York, NY : Warner Books |
Subject: | Unternehmenswachstum | Firm growth | Wettbewerbsstrategie | Competitive strategy | Unternehmenserfolg | Firm performance | Innovationswettbewerb | Technology competition | Strategisches Management | Strategic management |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
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Strategische Flexibilität und Strategiewechsel in turbulenten Märkten
Meffert, Heribert, (2000)
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Burmann, Christoph, (2001)
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Unternehmensdynamik und globaler Innovationswettbewerb
Weitzel, G. Utz, (1996)
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How to grow when markets don't
Slywotzky, Adrian J., (2005)
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How to grow when markets don't
Slywotzky, Adrian J., (2003)
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Get digital! : neue Wege zur Gewinnerzielung durch Digitalisierung
Slywotzky, Adrian J., (2001)
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