Incentives for sales agents after the advent of the internet
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Pfeil, Christian ; Posselt, Thorsten ; Maschke, Nils |
Published in: |
Marketing Letters. - Springer. - Vol. 19.2008, 1, p. 51-63
|
Publisher: |
Springer |
Subject: | Sales agents | Incentive scheme | Channel competition | Online and offline distribution | Principal-agent theory | E-commerce |
-
Niu, Baozhuang, (2023)
-
Tailoring technology for heterogeneous shoppers : implications for e-retail channel competition
Jang, Hongseok, (2024)
-
Competing with piracy : a multichannel sequential search approach
Geng, Xianjun, (2013)
- More ...
-
Entlohnung von Vertriebsagenten bei Einführung des Internets als Vertriebsweg
Maschke, Nils, (2007)
-
Internationalisierung durch Masterfranchising am Beispiel des Unternehmens "Studienkreis"
Posselt, Thorsten, (2004)
-
Internationalisierung durch Masterfranchising am Beispiel des Unternehmens "Studienkreis"
Posselt, Thorsten, (2011)
- More ...