Innovation Signals in Online-Communitys : ein komplementärer analytischer Ansatz
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Markus, Mark ; Eckhoff, Robert A. ; Lassnig, Markus |
Published in: |
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik. - Wiesbaden : Springer Vieweg, ISSN 1436-3011, ZDB-ID 1015731-1. - Vol. 50.2013, 293, p. 13-21
|
Subject: | Innovationsmanagement | Innovation management | Social Web | Social web | Data Mining | Data mining | Webanalyse | Web analytics | Produktentwicklung | New product development | Sportartikelbranche | Sporting goods industry | Wintersport | Winter sports | Deutschland | Germany |
-
Reinel, Dirk, (2015)
-
Web mining of firm websites : a framework for web scraping and a pilot study for Germany
Kinne, Jan, (2018)
-
Community-based Innovation bei adidas
Walcher, Dominik, (2008)
- More ...
-
Markus, Mark, (2007)
-
Business Transformation durch Customer Insights und Analyse unternehmensinterner Denkmuster
Eckhoff, Robert A., (2017)
-
Business Transformation durch Customer Insights und Analyse unternehmensinterner Denkmuster
Eckhoff, Robert A., (2017)
- More ...