Interactivity potentials and usage of German press-title web sites : an empirical investigation
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Gerpott, Torsten J. ; Wanke, Hendrik |
Published in: |
The journal of media economics. - Philadelphia, Pa. : Routledge, ISSN 0899-7764, ZDB-ID 1117236-8. - Vol. 17.2004, 4, p. 241-260
|
Subject: | Zeitung | Newspaper | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Deutschland | Germany | Elektronische Publikation | Electronic publishing | Website |
-
Gerpott, Torsten J., (2005)
-
Merz, Yasmin, (2018)
-
Merz, Yasmin, (2018)
- More ...
-
Gerpott, Torsten J., (1998)
-
Kundenbindung : Konzepteinordnung und Bestandsaufnahme der neueren empirischen Forschung
Gerpott, Torsten J., (2000)
-
360-Grad-Feedback-Verfahren als spezielle Variante der Mitarbeiterbefragung
Gerpott, Torsten J., (2000)
- More ...