Keine Angst vor der Einschulung : die Jüngsten in der Klasse holen auf : wer in der Klasse zu den Jüngeren gehört, schneidet anfangs oft schlechter ab, kann die Nachteile aber später weitgehend ausgleichen
Year of publication: |
[2019]
|
---|---|
Authors: | Tamm, Marcus ; Görlitz, Katja |
Institutions: | RWI - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung (issuing body) |
Publisher: |
Essen : RWI - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung |
Subject: | Einschulung | Schüler | Pupils | Altersgruppe | Age group | Bildungsverhalten | Educational behaviour | Bildungsniveau | Educational achievement | Grundschule | Primary school | Deutschland | Germany |
Extent: | 1 Online-Ressource (circa 2 Seiten) Illustrationen |
---|---|
Series: | |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Graue Literatur ; Non-commercial literature |
Language: | German |
Other identifiers: | hdl:10419/196551 [Handle] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Guo, Chuanyi, (2023)
-
Educational production in preschools and schools - microeconometric evidence from Germany
Schlotter, Martin, (2012)
-
The long-lasting effects of school entry age : evidence from Italian students
Ponzo, Michela, (2014)
- More ...
-
Görlitz, Katja, (2012)
-
Tamm, Marcus, (2016)
-
Bachmann, Ronald, (2018)
- More ...