Kompetenzen, Perspektiven und Lernmethoden im digitalisierten öffentlichen Sektor
Year of publication: |
[2020?]
|
---|---|
Authors: | Schmeling, Juliane ; Bruns, Lina |
Institutions: | Projekt Qualifica Digitalis (issuing body) ; Fraunhofer-Institut für Offene Kommunikationssysteme FOKUS (issuing body) |
Publisher: |
Berlin : Fraunhofer FOKUS |
Subject: | Öffentliche Verwaltung | Public administration | Digitalisierung | Digitization | E-Government | E-government | Angestellte | White collar workers | Anforderungsprofil | Occupational profile | Qualifikation | Occupational qualification | Arbeitskultur | Work culture | Betriebliches Bildungsmanagement | Employer-provided training | Meta-Analyse | Meta-analysis | Deutschland | Germany |
Extent: | 1 Online-Ressource (circa 116 Seiten) Illustrationen |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Graue Literatur ; Non-commercial literature |
Language: | German |
Notes: | Qualifica Digitalis - Metastudie |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
(2018)
-
Bildungsangebote im Kontext von E-Government : Bedarfe und Angebotslücken
Hunnius, Sirko, (2014)
-
Schmeling, Juliane, (2023)
- More ...
-
Schmeling, Juliane, (2023)
-
Schmeling, Juliane, (2017)
-
Müller, Lena-Sophie, (2014)
- More ...