Kundenintegration im Social Web: Wie man mit strategischem Influencer Marketing den Kunden zum Werbebotschafter machen kann
Year of publication: |
2017
|
---|---|
Authors: | Wagener, Andreas |
Published in: |
PraxisWISSEN Marketing. - Berlin : Arbeitsgemeinschaft für Marketing (AfM), ISSN 2509-3029. - Vol. 2.2017, 01/2017, p. 52-61
|
Publisher: |
Berlin : Arbeitsgemeinschaft für Marketing (AfM) |
Subject: | Influencer Marketing | Social Network Analysis | Soziale Netzwerk Analyse | SNA | Social Media | Testimonials |
-
Wagener, Andreas, (2017)
-
Influencer Marketing : Markenerfolg mit reichweitenstarken prominenten Testimonials
Kilian, Karsten, (2017)
-
Hambrick, Marion E., (2014)
- More ...
-
Double Bertrand tax competition : a fiscal game with governments acting as middlemen
Wagener, Andreas, (1999)
-
Variable population size issues in models of decentralized income redistribution
Wagener, Andreas, (2000)
-
"Le Royaume-Uni - douze points": der Grand Prix d'Eurovision als kollektive Entscheidungsverfahren
Wagener, Andreas, (1999)
- More ...